1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Claire

Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt

Bericht door Claire »

Ik ben klaar met laser 7 behandelingen alle donkere haren weg.
Nu de grijze nog met elektro maar ik wacht nog even op groen licht
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Claire schreef:Ik ben klaar met laser 7 behandelingen alle donkere haren weg.
Super girl, of een een betere laser wellicht.. :roll:
Claire

Bericht door Claire »

Irene schreef:
Claire schreef:Ik ben klaar met laser 7 behandelingen alle donkere haren weg.
Super girl, of een een betere laser wellicht.. :roll:
Gewoon mazzel denk ik :) , gedaan bij Streutker in Almere mag wat kosten daar dus 1 minder ben ik wel blij mee
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

"gewoon mazzel" " :) ".... ik baal hier gewoon super van, heel frustrerend. Maar goed.. jij kunt er ook niets aan doen.. Ik ben in staat om nog zeven keer naar Almere te rijden, maar heb nu maar eerst bij mijn huidtherapie de sterkte van de laser opgevraagd.. :? (Overigens kost 't hier voor 't hele gelaat ook €190)
Veronica

Bericht door Veronica »

Bij het VU geweest, voorraad pillen tot 17 april gehaald en meteen even bij afdeling K gezeikt.

Geen Jos, tja dan een ander dus een vrouw (blond kort haar met een bril)

Dus ik vraag van wat als mijn medicijnen straks op zijn, want mijn voorraad is op 17 april op en 25ste heb ik pas afspraak.
Zij daarop, bel 1 a 2 weken van te voren erover ect ect (en dat ga ik ook zeker doen)

Verder, lekker makkelijk gevraagd of ze een plek kennen voor gezichtsontharing, komt ze met Cosmedilight, prima zij stuurt een brief naar Zilveren Kruis en ik moet op hun antwoord wachten over de vergoeding, hopelijk wel 100% ook al heb ik basisverzekering.
Afbeelding
jacqueline

Bericht door jacqueline »

niet de vu de brief laten sturen....ZELF DOEN!! Via email zodat jij altijd bewijs hebt dat ze het hebben. Anders zullen ze glashard ontkennen iets ontvangen te hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan en ik denk dat alle verzekeraars met dit bijltje hakken.
Veronica

Bericht door Veronica »

jacqueline schreef:niet de vu de brief laten sturen....ZELF DOEN!! Via email zodat jij altijd bewijs hebt dat ze het hebben. Anders zullen ze glashard ontkennen iets ontvangen te hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan en ik denk dat alle verzekeraars met dit bijltje hakken.
Ik zie het wel, heb wel daarnaast zelf vandaag een brief verzonden.
Afbeelding
Joyce

Bericht door Joyce »

Veronica schreef:
jacqueline schreef:niet de vu de brief laten sturen....ZELF DOEN!! Via email zodat jij altijd bewijs hebt dat ze het hebben. Anders zullen ze glashard ontkennen iets ontvangen te hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan en ik denk dat alle verzekeraars met dit bijltje hakken.
Brief aan verzekering door de VU was perfect gegaan (Zekur), zij reageerde of ik een offerte wilde aanvragen.
Offerte opgestuurd en kreeg antwoord met goedkeuring voor 10 behandelingen €195 ps

Voor ontharing onder heb ik een dermatoloog gekozen bij mij in de buurt en VU heeft daar een brief heen gestuurd, gelijk alles goed gegaan.
Maandag mijn tweede afspraak.

Voor medicijnen heb ik gewoon gebeld en binnen een week had ik al een recept.

Vu werkt voor mij gewoon perfect.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Joyce schreef: Brief aan verzekering door de VU was perfect gegaan (Zekur), zij reageerde of ik een offerte wilde aanvragen.
Offerte opgestuurd en kreeg antwoord met goedkeuring voor 10 behandelingen €195 ps
Dat pakken ze dan een stuk beter aan dan bij mij (OHRA). Ik kreeg een goedkeuring en achteraf werden er aanvullende eisen gesteld, waardoor ik de behandelingen bij mijn eerste therapeut uit eigen zak heb moeten betalen. Met deze methode was dat nooit gebeurd.
Afbeelding
Veronica

Bericht door Veronica »

Joyce schreef:
Veronica schreef:
Brief aan verzekering door de VU was perfect gegaan (Zekur), zij reageerde of ik een offerte wilde aanvragen.

Voor ontharing onder heb ik een dermatoloog gekozen bij mij in de buurt en VU heeft daar een brief heen gestuurd, gelijk alles goed gegaan.
Maandag mijn tweede afspraak.

Voor medicijnen heb ik gewoon gebeld en binnen een week had ik al een recept.

Vu werkt voor mij gewoon perfect.
Dus je moest nog 195 euro per behandeling betalen?
Sabrina schreef:
Joyce schreef: Brief aan verzekering door de VU was perfect gegaan (Zekur), zij reageerde of ik een offerte wilde aanvragen.
Dat pakken ze dan een stuk beter aan dan bij mij (OHRA). Ik kreeg een goedkeuring en achteraf werden er aanvullende eisen gesteld, waardoor ik de behandelingen bij mijn eerste therapeut uit eigen zak heb moeten betalen. Met deze methode was dat nooit gebeurd.
Mocht dat bij mij zo wezen dan kan ik vrolijk tot volgend jaar wachten, ik moet (na betalen van rekeningen) van €80 euro per maand leven.
Afbeelding