Ik heb het filmpje niet gekeken maar het stukje wel gelezen.
http://jezebel.com/meet-the-woman-who-s ... socialflow" target="_blank
Barbarella
Vrouw met baard.
-
Barbarella
Vrouw met baard.
Na mij de zondvloed!
-
Merel77
-
Freetouch
-
Barbarella
Re: Vrouw met baard.
Ik had dit geplaatst omdat ik geraakt ben door manier waarop deze vrouw haar schoonheid weet te ervaren.
Een schoonheids ervaring die geheel los staat van met algemeen geldende schoonheids ideaal. Het lef en het individualisme dat ze hiermee uitstraald is met geen schoonheidsbehandeling te krijgen. Het is niet te koop in potjes, je zult het zelf moeten kweken.
Het verband met de Lellebel ..... Rembrandtplein mis ik geheel.
Barbarella
Een schoonheids ervaring die geheel los staat van met algemeen geldende schoonheids ideaal. Het lef en het individualisme dat ze hiermee uitstraald is met geen schoonheidsbehandeling te krijgen. Het is niet te koop in potjes, je zult het zelf moeten kweken.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Freetouch
Ook daar komen hele excentrieke mensen, boeiende mensen, allen met een eigen verhaal... vandaar de link.Barbarella schreef:Ik had dit geplaatst omdat ik geraakt ben door manier waarop deze vrouw haar schoonheid weet te ervaren.
Barbarella
“good enough”
-
Barbarella
-
Claire
Wat zegt ze dit mooi
This is me. This is who I am. It's my inner beauty, it's my outer beauty. It's my oneness, it's my wholeness. I'm different, and I've learned to accept it—fully," she told interviewers from BarcroftTV.
This is me. This is who I am. It's my inner beauty, it's my outer beauty. It's my oneness, it's my wholeness. I'm different, and I've learned to accept it—fully," she told interviewers from BarcroftTV.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Jessy
Dit bewijst het eens te meer, het begint allemaal met jezelf accepteren, zelfs al leef je ver buiten de hokjes van de maatschappij.
Zelfacceptatie leidt tot een gelukkige en sterke instelling, en uitstraling. En dan word je sneller geaccepteerd door anderen.
Zelfacceptatie leidt tot een gelukkige en sterke instelling, en uitstraling. En dan word je sneller geaccepteerd door anderen.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.