regenbooghuis limburg anders gewoon

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
veronick

Re: regenbooghuis limburg anders gewoon

Bericht door veronick »

Elanora schreef:Alright... alweer een tijdje niet meer op het forum geweest, maar ik moest toch echt even een berichtje achterlaten na afgelopen vrijdag! Voor het eerst dus enfemme eruit geweest en dus naar Hasselt gegaan. Veronick heb ik al mogen leren kennen en daarbuiten was de sfeer echt helemaal super! Totaal ongedwongen, dansende mensen, kletsende mensen, zittende mensen, loungende mensen, helemaal super dus! Voor mij wordt dit wel een echt blijvertje! En iedereen die dus in de buurt woont kan ik alleen maar aanbevelen om er eens een kijkje te komen nemen!
het was heel fijn om je te ontmoeten elanora . je bent een heel aangenaam gezeldchap . en ja iedereen kan ik het aanraden .
finesse

Bericht door finesse »

i couldn't agree more!
Elanora

Bericht door Elanora »

a.s. vrijdag 10 mei is er weer Anders Gewoon! Wie gaan er ook?
Aris

Bericht door Aris »

heb wel interesse, weet het nog niet 100% zeker of ik dan ook echt kan .
Hasselt is niet zo gek ver ( vind ik )
het lijkt mij zeker wel leuk om eens heen te gaan.
AS zaterdag 4 Mei eerst weer naar Eindhoven, is ons ( mijn vriendin en ik ) vorige keer heel goed bevallen :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Nadine84

Bericht door Nadine84 »

hoihoi ,
wanneer is deze meeting weer ?
en is er ook de mogenlijkheid voor openbaar vervoer etc ?
groetjes nadine
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Jessy

Bericht door Jessy »

De meet voor transgenders is elke tweede vrijdag van de maand. Zal dus 14 juni zijn.
OV mogelijkheden zullen er wel zijn, maar ik vrees dat die vanuit Nederland niet ideaal gaan zijn gezien het beperkt is wat er de grens over rijdt. Denk aan meerdere overstappen en lange reistijd. Maar wellicht kun je wel met iemand meerijden die uit deze hoek komt.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
finesse

Bericht door finesse »

Hoi

Tijdje hier niet meer geweest en nu de gesprekken afgerond met de PIG en toch weer op zoek naar wat nuttige tips...grappig hoe het leven kan verlopen
de Nederlandse T&T Avonden?....daar ga ik niet meer naar toe...gisteren nog wel in purmerend geweest een keer maar dat was meer om te netwerken. En het blijft apart dat er in Noord Holland gedoe is met elkaar en daarom twee aparte meetings regelt..Tsja....het zij zo

omdat dit draadje over Anders Gewoon gaat..nog even benadrukken: elke 2e vrijdag van de maand in de Meldertstraat 38 in Hasselt. Voor vragen, feest, weerspiegelingen, geweldige gesprekken. Het is 160 km rijden elke keer (en weer terug) maar na 13 jaar in dit wereldje inmiddels kan ik toch wel stellen dat dit voor mij de allerbeste transgender bijeenkomst is die ik ken. Voor de mensen die dit begrip kennen: Anders Gewoon is de holy grail op transgender gebied (naast je eigen succes uiteraard)

tot vrijdag de 14e Valentijnsdag...:)
Patricia-tgirl

Bericht door Patricia-tgirl »

Ook ik ben inmiddels twee keer in Hasselt bij AG, geweest, kan niet anders zeggen dan dat het er daar echt heel ongedwongen aan toe gaat. De eerste keer was voor mij in december en nu in januari ben ik terug geweest. Met Finesse heb ik daar ook even gesproken. Je wordt daar inderdaad door Arend en Nathalie hartelijk ontvangen, maar ook de anderen die daar komen zijn allemaal vriendelijk en hartelijk. Het was de eerste keer dat ik ging voor mij een echte vuurdoop, want ik ging die avond ook voor het eerst als Patricia naar buiten, en ik kwam toen in een erg druk Hasselt terecht omdat er een kerstmarkt was aldaar. Maar ik ben gewoon als Patricia van de parkeergarage naar het regenbooghuis gelopen en het voelde goed kan ik jullie vertellen. Ik ben nu van plan om maandelijks te gaan, als het mij lukt. Ik heb daar inmiddels een aantal vriendinnen gemaakt die het waard zijn om daar naar toe te gaan. Dus ik kan eenieder die hierboven zich er al loofend over uitliet, alleen maar gelijk geven.
There's old man on a warm and sunny island
No job, no money, just a smile to call his own
Know what he says?. "The past will only haunt you.
Live for today. Each day's an open door

Don't hurt yourself
Don't hurt yourself
Don't hurt yourself anymore?
vanessa

Bericht door vanessa »

Hallo,

Ik ben al een keertje in eindhoven geweest en vond het geweldig om enfemme buiten te komen (was eerste keer)

Had al gehoord en gelezen over hasselt maar nooit geweest. Ik woon zelf in belgie dus dat moet perfect mogelijk zijn.

Na al deze leuke reacties te lezen ga ik er volgende keer ook wel naartoe denk ik.

Ik hoop daar dan wat nieuwe leuke dames te kunnen om daar een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Kusjes Vanessa
Im just a girl like you
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

vanessa schreef:Hallo,

Ik hoop daar dan wat nieuwe leuke dames te kunnen om daar een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Kusjes Vanessa
Moet vast lukken.. overigens op je avatar heb je wat weg van het charisma van Napoleon Bonaparte, dat vind ik wel apart ;)