ah, jij lust wel vlees, maar jij eet het niet omdat het ongezond is?Melany schreef:Vroeger, heel vroeger toen ik nog niet wist hoe slecht vlees wel niet voor je is, at ik graag een kippenpoot of half haantje met frietjes en Jus....
Maar nu weet ik wel beter... dan is het patatje ketchup met een kaas soufflé...
Wat eet je vandaag...
-
Arike
Re: Wat eet je vandaag...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Veronica
Vlees is wel noodzakelijk voor een gebalanceerde voeding, 2 a 3 keer per week dan.Melany schreef:Vroeger, heel vroeger toen ik nog niet wist hoe slecht vlees wel niet voor je is, at ik graag een kippenpoot of half haantje met frietjes en Jus....
Maar nu weet ik wel beter... dan is het patatje ketchup met een kaas soufflé...
Trouwens, de ingrediënten van een kaassoufflé zijn ook ongezond.
-
Lindsay
Vlees is niet noodzakelijk meer tegenwoordig er zijn genoeg vervangers voor te vinden.
Het is en blijft een keuze van de persoon, voor mij zou het nu niets zijn zonder vlees.
Wie weet als ze me kunnen overtuigen dat ik ook wel het vlees ga minderen of laat staan.
Het is en blijft een keuze van de persoon, voor mij zou het nu niets zijn zonder vlees.
Wie weet als ze me kunnen overtuigen dat ik ook wel het vlees ga minderen of laat staan.
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Veronica
Dat klopt, ik ken zelf sinds kort op school die een veganist is, zijn gezonde vervanging voor vis en vlees zijn noten en bonen, vage combinatie die mij doet twijfelen.
-
Lindsay
Voor een veganist gaat het nog een stapje verder, respect en bewondering heb ik wel voor die mensen maar ben toch nog steeds een beetje verzot op die vette hap die vlees en/of vis heet.
-
Arike
vlees en vis hoeft geen (te) vette hap zijn! Er zijn echter veel te veel mensen die denken dat ze kunnen koken. Maar heb iets te vaak mensen gezien die alleen maar veel te dure ingredienten verprutsen. Ook in restaurants trouwens!! Ik ben zowieso niet dol op uiteten...
Over veganistisch gesproken... heel lang geleden... nog tijdens mijn studententijd heb ik ooit eens heerlijk veganistisch gegeten in Wageningen... Nooit meer teruggeweest, maar wel onthouden, niet omdat het een zeldzame keer was dat ik veganistisch had, maar wel goed onthouden omdat het zo lekker was
Over veganistisch gesproken... heel lang geleden... nog tijdens mijn studententijd heb ik ooit eens heerlijk veganistisch gegeten in Wageningen... Nooit meer teruggeweest, maar wel onthouden, niet omdat het een zeldzame keer was dat ik veganistisch had, maar wel goed onthouden omdat het zo lekker was
"You try to forget but it's impossible
-
Veronica
Ik vind bv. pasta met spinazie of ratatouille paar hele lekkere gerechten zonder vlees, of hutspot met pastiniaak die ervoor gebakken is, smaakt bijna als spek terwijl er geen vlees in zit.
Gelukkig kan mijn moeder heerlijk koken en is niet bang voor experimenteren, zelfs als ze ziek is kan ze alsnog heerlijk koken.
Kom ik dan met mijn kookkunsten, ik eet alles probleemloos maar ik kan dingen zo verpesten dat zelfs ik dat niet wil eten...
Gelukkig kan mijn moeder heerlijk koken en is niet bang voor experimenteren, zelfs als ze ziek is kan ze alsnog heerlijk koken.
Kom ik dan met mijn kookkunsten, ik eet alles probleemloos maar ik kan dingen zo verpesten dat zelfs ik dat niet wil eten...
-
Lindsay
Eens kijken of jullie het weten : " IHOP " dat gaat het dus worden.
-
Veronica
Pancakes, waffles, crepes enz, Google weet allesLindsay schreef:Eens kijken of jullie het weten : " IHOP " dat gaat het dus worden.
Wij gaan aan de slag met de tafelgrill vanavond
-
Lindsay
Wist wel dat er Google aan te pas moest komen er zijn er maar weinig die het zo weten heb ik het idee.Veronica schreef:Pancakes, waffles, crepes enz, Google weet allesLindsay schreef:Eens kijken of jullie het weten : " IHOP " dat gaat het dus worden.
Wij gaan aan de slag met de tafelgrill vanavond
Het is wel goed Veronica, smakelijk voor straks misschien in kleine vorm ook op de tafelgrill??