Two spirit

Nieuwsberichten
Freetouch

Re: Two spirit

Bericht door Freetouch »

jacqueline schreef:
Irene schreef:
nou jij wordt het in elk geval niet.. Jacqueline .. ben maar blij daar bij de Post :D
Ik vermoed dat al was ik de laatste op aarde en met kennis was ik het nog niet geworden.

OOOHHHHH :shock:
“good enough”
J1nny

Bericht door J1nny »

Overigens weet ik er zelf ook wel eea van, maar ik vermoed zomaar dat je mij niet de meest geschikte kandidaat zal vinden... :lol: :lol: :lol: :lol:
Miazara

Bericht door Miazara »

Ik weet wel wat een techmod is en wat het inhoud. Echter haat ik de phpb software en al helemaal de admin panel. Heb daardoor ook niet echt interesse in de functie. Sorry! Heb het zelfde gedaan voor mijn werk en moest helaas voor sommige plugins ook zelf de code in duiken. Mochten de admins snel een keer Hulp nodig hebben kan ik eventueel wel helpen

En dat laatste had Ik beter in een pm kunnen doen heh
Code Sorceress
Madeleine

Bericht door Madeleine »

Eva schreef:Lijkt me een kwestie van lokale instellingen, bubbels. Even lastig om de oorzaak vast te stellen.
Morguh,

Het naar gebruikersgroepen kunnen versturen door geregistreerde gebruikers staat inmiddels uit ;)
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Heee.. Madeleine. Leuk! :) Lang geleden, hoe is het? en met Claudia?

x Daniéla
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

We hadden al contact, Madeleine.
Nogmaals dank je wel!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Jennifer19

Bericht door Jennifer19 »

Ik weet ondanks dat ik al jaren me met computers en internet bezig heb gehouden niet wat een techmod is, ook hoef ik het niet zonodig te weten.
PhPbb forum software om is voor mijzelf 1 van de beste , goede beveiliging , weinig fouten, vrij makkelijk in te stellen tenzij er iets is waardoor je de code in moet.
Om maar een voorbeeld te geven toen ik net de website met mijn vrienden geopend had hadden we zo ongelooflijk veel last van spammers en bots dat we op den duur het forum door middel van een bepaalde plugin achter de site hadden geplaatst niemand maar dan ook echt niemand die geen site lid is kan uberhaubt iets op het forum zien. zo hebben wij dat opgelost naar gelang pm's is is het uitzetten van sturen naar hele groepen uitzetten volgens mij wel de oplossing.

evengoed succes met het vinden van een techmod

Groetjes Jennifer
Afbeelding

Afbeelding
Arike

Bericht door Arike »

Madeleine schreef:
Eva schreef:Lijkt me een kwestie van lokale instellingen, bubbels. Even lastig om de oorzaak vast te stellen.
Morguh,

Het naar gebruikersgroepen kunnen versturen door geregistreerde gebruikers staat inmiddels uit ;)
nice! thx a lot, Madeleine!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"