Resultaten hormoonbehandeling...

Fay

Re: Resultaten hormoonbehandeling...

Bericht door Fay »

ok

en voor de rest aan 'werking'?

Fay
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Fay schreef:ok

en voor de rest aan 'werking'?

Fay
nihil.. finasteride is echt geen androkur. Ik merk er al sinds 2009 niets van (gelukkig geen bijwerkingen), behalve dat de haaruitval is verminderd. Je mannelijkheid verdwijnt er niet door..
Fay

Bericht door Fay »

Ok, tis een experimenteel gebeuren, geen andro bevalt, het met terugwerkende kracht werkende apparaat en bijbehorende terugkomende mannelijke kenmerken niet, goed kijken wat het gaat doen, uit eigen zak helaas

Fay
Anon20180730

tenzij de huisarts 't voorschrijft.. Wat wil je eigenlijk precies gaan experimenteren?
Fay

Bericht door Fay »

Idd via huisarts, nog steeds zelf betalen, eigen risico wellicht

Bereiken, meer rust in de hormonale kant mbt mannelijkheden (voor haargroei lijkt het me iets overbodig:)

Fay
Mellaney

Bericht door Mellaney »

Ik heb zelf ook een tijd (ruim een jaar) Finasteride gebruikt. Had bij mij verder geen noemenswaardig effect. Mijn huisarts had overigens twijfels of dit echt tot resultaat zou lijden v.w.b. de haargroei, maar hij wilde het mij niet ontzeggen. Maar wat bij de één niet werkt, kan bij de andere misschien wel het gewenste resultaat opleveren.
Laatst gewijzigd door Mellaney op 26 feb 2014, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Fay

Bericht door Fay »

Mbt die haargroei praat je dan ook over maanden voordat er wat gebeurd en na stoppen verdwijnt het eventueel bijgekomen haar weer maar dat is voor mij geen punt, genoeg haar

Ook ik ben nogal gevoelig voor medicatie, en wil dit een kans geven, eventueel als voorbereiding op androkur in the future, een mildere weg naar de impact daarvan, dat gaan we dus ondervinden allemaal

Fay
Anon20180730

Fay, t' remt haaruitval al vrij snel, aangroei is zeer twijfelachtig.. en bij stoppen valt je haar alsnog rap uit..
Vermoed dat 't gebruik verder niets uitmaakt op je testosteron ontwikkeling. Het is immers geen androcur en 't geeft je m.i. ook geen toekomstige verlichting op hernieuwd androcur gebruik.. Ik zie het niet, maar ik besef dat ik je nu ontmoedig in je experiment.. Gewoon doen..
Fay

Bericht door Fay »

Ik zie het juist wel, het heeft als bijwerking verminderd libido en problemen krijgen erectie, sounds good to me, verder natuurlijk geen enkele verplichting

Ik merk nu dat alleen estradiol voor mij op lange termijn niet genoeg is mbt verandering, maar, wel loop ik nu sinds een week overwegend happy de peppi rond door de oestrogeentjes, dat ga ik voorlopig niet teniet doen door androkur erbij te nemen

Verder denk ik dat het weinig kwaad kan, huisarts schreef het zonder problemen voor, het is niet zon heftig goedje als androkur

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 26 feb 2014, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
merel

Bericht door merel »

Fay schreef:Idd via huisarts, nog steeds zelf betalen, eigen risico wellicht

Fay
je moet wel opletten of je de 1mg hebt of de 5mg de laatste word wel vergoed nadat je eigen risico hebt gehad
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst