Wat eet je vandaag...
-
Alexandra
Re: Wat eet je vandaag...
Veggie bonen burger, zelfgemaakt uiteraard, met lekker veel komijnzaad voor de kebab smaak, inclusief zelfgemaakte hamburger broodjes. Makkie! ...lekker smullen met zelfgemaakte knoflooksaus, ja, Hardcore cooking hier...

The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Freetouch
-
Veronica
Wow, ziet er lekker uit.
Nou ik ga vloeken in de kerk, gisteren alleen Gyros met pitabroodjes en overdreven veel mayo, vandaag bij mijn moeder shoarma met pitabroodjes, sla, friet en te veel o zo ongezonde saus
Nou ik ga vloeken in de kerk, gisteren alleen Gyros met pitabroodjes en overdreven veel mayo, vandaag bij mijn moeder shoarma met pitabroodjes, sla, friet en te veel o zo ongezonde saus
-
Lindsay
Wel heel erg ongezond geweest meiske waar laat je het allemaal?? Voor mij snelle maaltijd uit de magnetron Chili Con Carne ook lekker mmmmmmmm
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Anon20180501
Momenteel... Pasta Gorgonzola en Tiramisu na.
Farfalle met pittige gorgonzola, tomatensaus en paprika.
En een beetje sambal manis van mezelf...
Wat klagen die vegetariërs toch altijd, is best lekker.
x'jes Daniéla
Wat klagen die vegetariërs toch altijd, is best lekker.
x'jes Daniéla
-
Veronica
Ruilen? Mijn moeder maakt vaak zo'n pasta maar met Deense blauwe kaas, ze is namelijk allergisch voor gorgonzola.Daniéla schreef:Momenteel... Pasta Gorgonzola en Tiramisu na.
Wat klagen die vegetariërs toch altijd, is best lekker.![]()
x'jes Daniéla
En tiramisu... lekker alleen op de bank met een grote 500gram bak, I'm sold
-
Lindsay
Mij hoor je niet klagen, ben dan ook niet vegetarischDaniéla schreef:Momenteel... Pasta Gorgonzola en Tiramisu na.
Wat klagen die vegetariërs toch altijd, is best lekker.![]()
x'jes Daniéla
-
Anon20180501
Ik eet niet alle dagen vlees of vis bij de warme maaltijd maar dan sta je er niet bij stil dat je eigenlijk vega bezig bent.
Nu had ik speciaal vega gehaald en nu pas ging ik er bij nadenken, gòh, vult lekker goed.
Dat wordt de volgende keer er met mijn schatje om vechten welke schotel het wordt, ik reken minimaal op rondvliegende.
Ik houd het op 85 gr. Tiramisu, er zal dus helaas niets van overblijven Veronica...
x'jes Daniéla
Nu had ik speciaal vega gehaald en nu pas ging ik er bij nadenken, gòh, vult lekker goed.
Dat wordt de volgende keer er met mijn schatje om vechten welke schotel het wordt, ik reken minimaal op rondvliegende.
Ik houd het op 85 gr. Tiramisu, er zal dus helaas niets van overblijven Veronica...
x'jes Daniéla
-
Arike
zet je je schatje op een vliegende schotel?Daniéla schreef:Ik eet niet alle dagen vlees of vis bij de warme maaltijd maar dan sta je er niet bij stil dat je eigenlijk vega bezig bent.
Dat wordt de volgende keer er met mijn schatje om vechten welke schotel het wordt, ik reken minimaal op rondvliegende.![]()
Ik houd het op 85 gr. Tiramisu, er zal dus helaas niets van overblijven Veronica...![]()
x'jes Daniéla
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Lindsay
Gniffel GniffelArike schreef:zet je je schatje op een vliegende schotel?Daniéla schreef:Ik eet niet alle dagen vlees of vis bij de warme maaltijd maar dan sta je er niet bij stil dat je eigenlijk vega bezig bent.
Dat wordt de volgende keer er met mijn schatje om vechten welke schotel het wordt, ik reken minimaal op rondvliegende.![]()
Ik houd het op 85 gr. Tiramisu, er zal dus helaas niets van overblijven Veronica...![]()
x'jes Daniéla