1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Joyce

Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt

Bericht door Joyce »

Veronica schreef:
Dus je moest nog 195 euro per behandeling betalen?
Neeeeeeee, de behandeling kost 195 euro per keer en dat vergoeden ze, dus totaal 1950 euro
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Vorig jaar begonnen. maar drie behandelingen afgehaakt omdat ik onenigheid kreeg met de behandelaarster.

Vorige week mijn hals en kin laten flitsen. Mijn kin is nu na een dag niet scheren Roze, als dit zo goed blijft ben ik in no time van mijn baardschaduw af. Heb nog genoeg grijs voor een hoop electro maar ben voorzichtig positief gestemd.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Veronica

Bericht door Veronica »

Joyce schreef:
Veronica schreef:
Dus je moest nog 195 euro per behandeling betalen?
Neeeeeeee, de behandeling kost 195 euro per keer en dat vergoeden ze, dus totaal 1950 euro
Aha, duidelijk THX voor de uitleg :D
Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Kan niet wachten tot ik van alles af ben qua gelaatsbeharing.
Op naar 5e behandeling, snor/kaaklijn en kin werkt nogal tegen voor mijn gevoel.
Silvia

Bericht door Silvia »

ik moet morgen weer , bij mij is me kaaklijn en me wang wel erg veel weg , alleen me boven lip en kin wat minder
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Heb er nu 6 opzitten. Snor, kin en gebied rond mijn mond wil er maar moeilijk aan geloven.
Afbeelding
Lise

Bericht door Lise »

ik ben tijdje geleden begonnen met IPL van mijn bovenbenen. niet met een lange termijnplan, gewoon omdat ik beenhaar echt altijd heel erg vies heb gevonden en ik er nu wat aan wilde doen. eerste paar behandelingen geen enkel probleem, volgens mij heb ik niet zo'n lage pijngrens ofzoiets en heel snel al resultaat. maar deze week thuisgekomen met behoorlijke brandwonden in mijn lies, waarvan één de volgende dag een behoorlijke blaar was geworden. ik ga er niet dood aan, maar het verzorgen is erg lastig en hopelijk komen er geen littekens. de beautyshop zegt uitvoerig sorry, maar zegt het ook niet te snappen omdat hetzelfde programma als altijd gebruikt is.

het zijn mijn liezen maar, maar ik ben opeens wel een stuk bangiger geworden om ze ooit (als ik daartoe zou beslissen) aan mijn gezicht te laten zitten, als het kennelijk ook zo makkelijk fout kan gaan.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

IPL is geen goede ontharingsmethode. Omdat ook de huid bij IPL word verhit is er altijd kans op verbranding. Je kan het beter laten laseren. De huid blijft dan koel omdat de huid geen laserlicht absorbeert. De (donkere) haren absorberen wel en die haartjes worden weggelaserd. Dus kan je nooit blaren krijgen. Een pretje is het niet. Vandaag bij de derde keer had ze de laser hoger ingesteld en dus was het nog afzien ondanks de mindere beharing.
Raisa

Bericht door Raisa »

jacqueline schreef:IPL is geen goede ontharingsmethode. Omdat ook de huid bij IPL word verhit is er altijd kans op verbranding. Je kan het beter laten laseren.
Uit pijnlijke ervaring kan ik zeggen dat dat niet altijd het geval is, en dat ook bij laser een licht gepigmenteerde huid lelijk kan verbranden. Wel een voordeel: Na de tactiek van de zwartverschroeide genitalien zijn die haren ook echt weg. :P
Laatst gewijzigd door Raisa op 17 mar 2014, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Raisa schreef:Wel een voordeel: Na de tactiek van de zwartverschroeide genitalien zijn die haren ook echt weg. :P
Klinkt als een feestje....

Barbarella
Na mij de zondvloed!