dat was dus de moussakaArike schreef:Looks nice, Sasha
eet smakelijk!
oh ja, en wij gaan straks voor de moussaka
Wat eet je vandaag...
-
Arike
Re: Wat eet je vandaag...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Lindsay
En dat zegt dan helemaal niets, alles zelf achter de kiezen gestopt zeker.Arike schreef:dat was dus de moussakaArike schreef:Looks nice, Sasha
eet smakelijk!
oh ja, en wij gaan straks voor de moussaka
Dat het maar gesmaakt mag hebben, en niet klagen dat de kleding te strak gaat zitten.
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Alexandra
Ontbijtje...

The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Veronica
Hey die heb ik ook paar keer gegeten, die is lekker, maar zoals gewoonlijk gaat de hele bak in 1 keer op.
Zelf vind ik zoiets nog lekkerder met rijst, dan ben ik verkocht.
-
Lindsay
Smakelijk allemaal, ik bak een eitje voor mijn ontbijt vandaag.Veronica schreef:Hey die heb ik ook paar keer gegeten, die is lekker, maar zoals gewoonlijk gaat de hele bak in 1 keer op.
Zelf vind ik zoiets nog lekkerder met rijst, dan ben ik verkocht.
-
Anon20180730
Hoi,
vandaag wordt het (schouder)karbonades van de gril (bestreken met olijfolie en Italiaanse kruiden) geserveerd met roerbakken spinazie (samen met ui, knoflook, versgemalen zwarte peper en zout) geserveerd met tagliatelle en een tomaten sausje. Er is verder ´n romige Carbernet Sauvignon uit Argentinië. Het receptje vond ik gisteren in de boodschappenwinkel en wordt vast een succes
vandaag wordt het (schouder)karbonades van de gril (bestreken met olijfolie en Italiaanse kruiden) geserveerd met roerbakken spinazie (samen met ui, knoflook, versgemalen zwarte peper en zout) geserveerd met tagliatelle en een tomaten sausje. Er is verder ´n romige Carbernet Sauvignon uit Argentinië. Het receptje vond ik gisteren in de boodschappenwinkel en wordt vast een succes
-
Lindsay
Heb je genoeg voor een extra bordje???Irene schreef:Hoi,
-
Anon20180730
ja lekker hé.. Toch ben ik niet zo erg tevreden met mijn eetgewoonten. Met nog 2 pubers thuis en een partner merk ik dat ik veel eet ´wat de pot wil schaffen´.
Als ik alleen woon, hetgeen ik meerdere keren heb uitgeprobeerd, begin ik anders te eten. ´k koop dan minder tot geen vlees meer en minder brood en pasta (mijn dochter is echt dol op Italiaanse past), rijst, bami enz..
Als ik alleen woon, hetgeen ik meerdere keren heb uitgeprobeerd, begin ik anders te eten. ´k koop dan minder tot geen vlees meer en minder brood en pasta (mijn dochter is echt dol op Italiaanse past), rijst, bami enz..
-
Lindsay
Irene, wees blij met de mee-eters die je nu hebt.
Alleen is ook maar alleen, ik klaag niet dat zou niet eerlijk zijn heb die keuze zelf genomen (weinig keuze).
Zelf probeer ik de porties niet te groot te maken, zo erg dat ik ze weeg en me een max aan gewicht heb voorgeschreven.
Ondertussen genoeg ervaring opgedaan dat ik een aantal porties kan invriezen voor de weken erna.
Het is echt niet elke dag super gezond, mag graag ook eens een bordje met patatje mayo met een kroket naar binnen schuiven.
Voor vandaag heb ik mijn buikje vol, morgen maar een die-eet dag houden (bewust die en geen di).
Alleen is ook maar alleen, ik klaag niet dat zou niet eerlijk zijn heb die keuze zelf genomen (weinig keuze).
Zelf probeer ik de porties niet te groot te maken, zo erg dat ik ze weeg en me een max aan gewicht heb voorgeschreven.
Ondertussen genoeg ervaring opgedaan dat ik een aantal porties kan invriezen voor de weken erna.
Het is echt niet elke dag super gezond, mag graag ook eens een bordje met patatje mayo met een kroket naar binnen schuiven.
Voor vandaag heb ik mijn buikje vol, morgen maar een die-eet dag houden (bewust die en geen di).
-
Alexandra
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb