Lindsay schreef:Lieve Veronica, het hele leven is uit proberen niets is zoals je denkt.
Alles heeft zijn of haar eigen recept, jou moeder kookt op gevoel en jij moet je eigen gevoel nog leren ontdekken.
Je schrijft het zelf al je wil niet een kopie zijn van je moeder, is een heel goed punt.
Het gaat jou ook lukken om je eigen smaak te ontwikkelen met koken, het is je moeder ook gelukt toch.
Gewoon stiekem afkijken en je eigen potje er van maken, en kijk desnoods eens bij recepten op internet al is het maar om een idee te krijgen.
Ook jij kan een prinsesje in de keuken worden, geef niet op mieske je kan het ik weet het zeker.
Komt wel goed
Melany schreef:Gisteren heb ik heerlijke champignon soep met daarna Bloemkool en aardappeltjes... het toetje waren we vergeten te kopen...
Vandaag was mijn ontbijt, gewoon weer lekker cereals en vanavond, 1 pannenkoek...
Lindsay schreef:Meer pannenkoek mocht ze niet hebben, als ze er meer eet krijgt ze last van uitdijende billen in de volksmond een dike kont genoemd. (sorry Melany).
Ik heb haar foto tijd terug gezien, ze zou juist meer moeten eten vind ik, ik ben dikker en ik weeg maar 61kg
(Sorry maar dat is een persoonlijke mening, don't blame me for that)
Neem het jou niet kwalijk lieverd, Melany kan het wel hebben wat ik schrijf (dat hoop ik tenminste).
Jij bent dan ook niet zo heel lang als je61 kg aan het haakje weegt.
Maar ik zal dit jaar nog wel redelijk afvallen, gezien ik nog niet zo heel lang geleden veganist ben geworden. Mij gezonde gewicht is rond de 80-85 voor mijn lengte. Ik zal dat wel halen. Ik zit in elk geval al in de gezonde BMI zone, en mag met dit gewicht wel een operatie krijgen.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Lindsay schreef:Neem het jou niet kwalijk lieverd, Melany kan het wel hebben wat ik schrijf (dat hoop ik tenminste).
van jou kan ik dat wel hebben hoor Lindsay....
Ik zal het aan Daniéla vragen... zij heeft er meer zicht op...
Lindsay schreef:Meer pannenkoek mocht ze niet hebben, als ze er meer eet krijgt ze last van uitdijende billen in de volksmond een dike kont genoemd. (sorry Melany).
Ik heb haar foto tijd terug gezien, ze zou juist meer moeten eten vind ik, ik ben dikker en ik weeg maar 61kg
hihi... Ik weeg 69... Of ik veel eet of weinig, dat maakt in gewicht niets uit, alleen in gemoedstoestand! Gezond eten is de basis van een gezond lijf...
Lindsay schreef:Neem het jou niet kwalijk lieverd, Melany kan het wel hebben wat ik schrijf (dat hoop ik tenminste).
van jou kan ik dat wel hebben hoor Lindsay....
Ik zal het aan Daniéla vragen... zij heeft er meer zicht op...
Daniéla, zal mijn woorden bevestigen, ik heb net iets meer vlees rond mijn botjes.
hihi... Ik weeg 69... Of ik veel eet of weinig, dat maakt in gewicht niets uit, alleen in gemoedstoestand! Gezond eten is de basis van een gezond lijf...
Het speelt zeker mee in je gewicht, ik merk het op dit moment zelf ook.
Op het moment dat ik even wat tegenslag heb krijg ik helaas snoep aanvallen, geen snoep meer kopen is wat het tegen gaat.
Vanaf deze week weer op mijn eet en snack patron gaan letten dan is eind van de maand het gewicht weer op het juiste niveau.
Gatver... Als ik dit zo lees, realiseer ik mij weer hoeveel ik ben aangekomen sinds de start met de HRT.... Die 63 kg van toen, vonden velen trouwens te weinig voor mij... Maar inmiddels zit ik er wel een heel stuk vandaan... Ik ben wel veel gezonder leven gaan leven de laatste tijd (nee, die moussaka heb ik niet in mijn eentje opgegeten ), maar het effect op de weegschaal is er nog nauwelijks...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"