Fay
Roller-Coaster-Effect MTF
-
Fay
Re: Roller-Coaster-Effect MTF
Ohja, die ' verliefdheid', surrogaatverliefdheid, denken dat je.. maar dat is dan niet zo, heb er een keer een vriendin stevig van laten schrikken, emotionele verwarring dus 
Fay
Fay
-
jacqueline
over rollercoaster gesproken...die stemming van mij gaat nu echt als een jojo.....Ik probeer het maar gewoon te laten komen en gaan...als je je erin laat meeslepen vlieg je de bocht uit.......
-
Fay
Onrust in de benen,woesjjjjjjjjgevoel, door willen gaan, willen leven, enthousiast zijn, niet goed kunnen stoppen, flink dromen, flink denken,en eigenlijk gewoon best behoorlijk moe zijn maar de innerlijke rust is nog niet gegund, concentratie walnoot, daaronder een licht euforisch aanwezig voortdurend gevoel van vlinders in combi met donkere gedachten,verwerking, int nu blijven is lastig
Waar is mijn rust? allen als ik slaap, als ik in slaap kom want ook dat is momenteel behoorlijk lastig
Fay
Waar is mijn rust? allen als ik slaap, als ik in slaap kom want ook dat is momenteel behoorlijk lastig
Fay
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Eigenlijk merk ik er niet veel van.
Wel waren er op emotioneel gebied wat dingen aan de hand, maar dat heeft toch meer te maken met dingen die in mijn leven gebeuren (onzekere en soms uitzichtloze situatie vanwege afhankelijk zijn van de bijstand).
De HRT geeft wel een positief effect op mijn leven. Ook was ik heel snel na de aanvang van mijn vage vermoeidheidsklachten af.
Nadeel is wel dat het erop lijkt dat ik het (nog) sneller koud heb dan vroeger.
Wel waren er op emotioneel gebied wat dingen aan de hand, maar dat heeft toch meer te maken met dingen die in mijn leven gebeuren (onzekere en soms uitzichtloze situatie vanwege afhankelijk zijn van de bijstand).
De HRT geeft wel een positief effect op mijn leven. Ook was ik heel snel na de aanvang van mijn vage vermoeidheidsklachten af.
Nadeel is wel dat het erop lijkt dat ik het (nog) sneller koud heb dan vroeger.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Joyce
Merk totaal niets van de hormonen ....... buiten dan wat ze behoren te doen
Sterker nog: ik voel me veeeeel beter dan voor die tijd
Joyce
Sterker nog: ik voel me veeeeel beter dan voor die tijd
Joyce
-
Fay
Dat is een goeie, idd, het harde werken en bochten wringen om een beetje jezelf te kunnen zijn valt weg, je 'bent' gewoon,veel en veel meer, zonder al die poespas
Minpunt hier nog, geen andro en feminisatie blijft deels uit, gaat bijna achteruit heb ik het id, toch wel erg balen maar is even niet anders, ja ik wil wel de werking van andro mbt feminisatie in combi met estradiol,maar niet het emotionele depriegedoe , lastig
Fay
Minpunt hier nog, geen andro en feminisatie blijft deels uit, gaat bijna achteruit heb ik het id, toch wel erg balen maar is even niet anders, ja ik wil wel de werking van andro mbt feminisatie in combi met estradiol,maar niet het emotionele depriegedoe , lastig
Fay
-
morlune8
Zorgt vooral de t-blocker (andro) voor het roller coaster effect of juist de estro?
Ik voel me heel prettig met andro, rustgevend en ja, gewoon blij.
-
willah
jazeker sinds ik ooit met hormonen begonnen ben heb ik last van opvliegers,gewoon soms echt erg.
zweetaanvallen,nergens geen zin in moe zijn,geiiriteerd.
kan natuurlijk ook deels komen door de antidepressiva,
heb het vaak bij de vu gevraagd tijdens een gesprek en zeiden dan vaak je moet het zien zoals biologische vrouwen die in de overgang zijn maar bij jullie is het nog een tikje erger.gezellig hoor.
zweetaanvallen,nergens geen zin in moe zijn,geiiriteerd.
kan natuurlijk ook deels komen door de antidepressiva,
heb het vaak bij de vu gevraagd tijdens een gesprek en zeiden dan vaak je moet het zien zoals biologische vrouwen die in de overgang zijn maar bij jullie is het nog een tikje erger.gezellig hoor.
-
Fay
Mijn id ,uiteraard heel persoonlijk,voornamelijk de andro, van estradiol alleen heb ik niet zoveel last,nu en dan een paniekaanval, opvliegers zo je wilt, maar een combi die eea aan rollercoaster veroorzaakt lijkt me niet onwaarschijnlijkmorlune8 schreef:Zorgt vooral de t-blocker (andro) voor het roller coaster effect of juist de estro?
Mijn energylevel varieerd van rennen tot stilstaan, weinig tussenin,maar dat is altijd zo geweest, merk alleen nu dat ik meer af moet remmen omdat ik ook harder tot stilstand komt en dan uitgeblust ben
balans zoeken blijft lastig
Fay