Ik heb eigenlijk hekel aan dit soort liedjes maar ik hoorde het net in de game die ik speel (GTA) dus vandaar, beetje nostalgisch
wat luister je nu
-
Veronica
Re: wat luister je nu
Ik heb eigenlijk hekel aan dit soort liedjes maar ik hoorde het net in de game die ik speel (GTA) dus vandaar, beetje nostalgisch
-
Alexandra
Blutengel - Über den Horizont
Wenn die Einsamkeit dein Herz zerbricht
Und der Schmerz in dir erwacht
Wenn deine dunklen Träume
Dich verführen in jeder Nacht
Dann komm zu mir, Komm zu mir
Breite deine Flügel aus und flieg
Mit mir durch die Nacht
Über den Horizont hinaus...
Wenn die Einsamkeit dein Herz zerbricht
Und der Schmerz in dir erwacht
Wenn deine dunklen Träume
Dich verführen in jeder Nacht
Dann komm zu mir, Komm zu mir
Breite deine Flügel aus und flieg
Mit mir durch die Nacht
Über den Horizont hinaus...
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Alexandra
FGFC820 - Society
Now YOU think you know about the ugly side of life, but you don't. This is a world you never understand - and you'll always fear, but you don't understand.
I don't need their condescension
I don't care what they do to me
I won't conform to their conventions
This fucked up society
Now YOU think you know about the ugly side of life, but you don't. This is a world you never understand - and you'll always fear, but you don't understand.
I don't need their condescension
I don't care what they do to me
I won't conform to their conventions
This fucked up society
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Alexandra
Hanatarash - Live
Waarschijnlijk de meeste gevaarlijke en extreemste noise band ooit, begonnen rond 1985 door muzikaal genie "Yamatsuka Eye". Als je naar een optreden kwam, moest je een forumlier invullen waarmee je akkoord ging met eventueel lichamelijk letsel, of zelfs de dood. Ze gooiden namelijk stalen platen, glas en stenen het publiek in, stonden op het podium met kettingzaag, en reden zelfs een keer met een bulldozer dwars door de muur het podium op. Ze moeten alle kosten betalen. Ze zijn uiteindelijk gestopt toen Yamatsuka een molotov cocktail in het publiek wilde gooien... dat ging wel erg ver...
Waarschijnlijk de meeste gevaarlijke en extreemste noise band ooit, begonnen rond 1985 door muzikaal genie "Yamatsuka Eye". Als je naar een optreden kwam, moest je een forumlier invullen waarmee je akkoord ging met eventueel lichamelijk letsel, of zelfs de dood. Ze gooiden namelijk stalen platen, glas en stenen het publiek in, stonden op het podium met kettingzaag, en reden zelfs een keer met een bulldozer dwars door de muur het podium op. Ze moeten alle kosten betalen. Ze zijn uiteindelijk gestopt toen Yamatsuka een molotov cocktail in het publiek wilde gooien... dat ging wel erg ver...
-
Alexandra
Amorphis - My Kantele (Acoustic Reprise)
Music will not play to please
Give off the right sort of joy
For it was fashioned from cares
Moulded from sorrow
Music will not play to please
Give off the right sort of joy
For it was fashioned from cares
Moulded from sorrow
-
Lindsay
-
Alexandra
Killing Joke - "Wardance" (Peel Session)
Nu maar hopen dat Rusland en de VS zich koest houden...
Nu maar hopen dat Rusland en de VS zich koest houden...
-
Alexandra
Dozer - Spirit Fury Fire
-
Marina
-
Anon20180730