Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Alexandra

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Alexandra »

... het raam dicht ga doen, aangezien ik ineens zit te bibberen van de kou.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

niet eens de moeite heb genomen alles te lezen, want ik vond de waarde- en vooroordelen die hier ongenuanceerd over iemand anders worden gemaakt niet zo gepast.
Reageer maar als je zelf wordt aangesproken op je trans zijn. Zeker omdat jij de enige echte bent. Not funny :(
Alexandra

Bericht door Alexandra »

... muziek aan het luisteren ben. :) boeiend, lol, en even gaan bedenken wat ik ga eten. Niet zo veel honger, maar ik moet nu toch echt even wat eten....
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Lindsay

Bericht door Lindsay »

Heb ook even stukje overgeslagen, haak hier wel weer aan met het advies aan Sasha je moet inderdaad wat eten anders blijf je het koud houden. Voor de rest lekker genieten van de muziek
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Veronica

Bericht door Veronica »

65 kilo dus 1 maand, 3 weken en 4 dagen na de start van de hrt 5 kilo aangekomen, nou nu weet ik het vrij zeker het ligt niet aan mijn dieet maar aan iets anders... :fpalm:
Afbeelding
Lindsay

Bericht door Lindsay »

Kijk maar uit dat je niet z'n dikke reet krijgt als een polderkoe
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Veronica

Bericht door Veronica »

Lindsay schreef:Kijk maar uit dat je niet z'n dikke reet krijgt als een polderkoe
Ik mis een bepaald soort smiley nu... ;)
Afbeelding
Alexandra

Bericht door Alexandra »

... hoop dat Rusland en de VS zich koest houden... Astrologisch gezien is April de maand met de grootste kans op oorlog. Er staat dan een zgn. perfecte "grand cross" aan de hemel, met onder meer Pluto, Mars, Jupiter en Uranus. Al die "planeten" staan dan tegenover elkaar in de formatie van een kruis. Heftig periode die al sinds eind 2013 aan het formeren is. Nu maar hopen dat het niet uitkomt. Make LOVE not WAR!

Afbeelding
Veronica

Bericht door Veronica »

Sasha schreef:... hoop dat Rusland en de VS zich koest houden... Astrologisch gezien is April de maand met de grootste kans op oorlog. Er staat dan een zgn. perfecte "grand cross" aan de hemel, met onder meer Pluto, Mars, Jupiter en Uranus. Al die "planeten" staan dan tegenover elkaar in de formatie van een kruis. Heftig periode die al sinds eind 2013 aan het formeren is. Nu maar hopen dat het niet uitkomt. Make LOVE not WAR!

[ Afbeelding ]
Hopen van niet, de 1ste Wereld Oorlog is ook om een stomme reden gestart, en de situatie in Oekraïne is net zo stomme reden en ook nog eens onstabiel.
Afbeelding
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Een serie van een grand cross komt nauwelijks voor, (eens in de paar honderd jaar) en daarom zijn astrologen er zo in geïnteresseerd. Sins 2008 tot aan 2019 zal deze constant gaan formeren. In 2010 was het vergelijkbaar aan april 2014. Vlak daarna begon de oorlog in Syrië, ook rond maart/april. Er is ook nog een grote kans dat er niks zal gebeuren. Mars (oorlog) staat namelijk in weegschaal, en weegschaal staat voor diplomatie. Niets staat vast met astrologie, het is net als het weerbericht: er is een kans op basis van omgevingsfactoren, maar er is geen zekerheid. Moet wel zeggen dat het behoorlijk spannend is... het is net alsof je een windhoos ziet ontstaan, maar je weet niet of die zal uitgroeien tot een supercell tornado...

Afbeelding

Via: http://www.astrology21.co.uk/c1uranuspluto.html" target="_blank