1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Veronica

Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt

Bericht door Veronica »

Nou ik ga vandaag voor de 1ste keer, nog tips voor na de behandeling?
Afbeelding
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Ja< die heb ik.

Berijd je voor om lief voor jezelfs te zijn, Zorg dat er lekker eten klaar staat. Een plekje waar je met rust gelaten wordt.

Gooi een paar goeie Ice packs in de vriezer of zorg voor iets anders om mee na te koelen. Zelf vind ik het ook prettig om drankjes met heel veel ijs te drinken.

Ik ben ook altijd een beetje endorfine murf als ik er vandaan kom. dus een lekker filpje dat niet te veel hersen activiteit kost is wel fijn

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Lise

Bericht door Lise »

Raisa schreef: Uit pijnlijke ervaring kan ik zeggen dat dat niet altijd het geval is, en dat ook bij laser een licht gepigmenteerde huid lelijk kan verbranden. Wel een voordeel: Na de tactiek van de zwartverschroeide genitalien zijn die haren ook echt weg. :P
:shock: !! pff, ik dacht dat ik al zielig was met die blaar..
Veronica schreef:Nou ik ga vandaag voor de 1ste keer
Succes!
Fay

Bericht door Fay »

Ik vond het emotioneel best een grote stap, kwam eerste keer terug met een mix van emoties,wil ik dit, oude ikje loslaten nieuwe verwelkomen, best verwarrend, inmiddels geen enkele spijt van mijn gladde gezichtje

Fay
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

vond destijds dat ik wel baas was over eigen baard. Dus eraf met dat ding. Elke keer was het dus helemaal goed. Begon met IPL en had geen voorbereidingen en geen echte nazorg (beetje na-relaxen is wel fijn). Toch was ik blij met de overstap naar laser. Dat heeft toch een veel groter bereik en de laser koelt ook meteen. IPL deed te weinig en al helemaal niets meer na zo'n 12x. Ik gebruik emla creme bij de laser, dat is fijn, want 't verdooft toch wel redelijk goed. Zeker de bovenlip doet anders te zeer. Ik koel nooit daarna met ice pack. Ik snap er niets van dat sommige mensen blijkbaar na zes behandelingen klaar zijn. Ligt vast aan mijn snavel.
Veronica

Bericht door Veronica »

Nou dat is achter de rug, ik mag wel achteraf betalen als ik mijn geld van de verzekeraar krijg dit omdat ik maar 80 euro per maand heb om van te leven.(puur voor eten ect)

Het nadeel is dat ik dus daardoor niet iedere 2 maar 4 weken een afspraak zal hebben.

Dat terzijde, deed minder pijn dan epileren van mijn linker wenkbrauw (die is gevoeliger dan mijn rechter) en alleen aan de linker kant van mijn gezicht deed het een beetje pijn, maat viel reuze mee.

Dus omdat ik bof ( :fpalm: ) met mijn erg lichte haartje (zo blijkt) krijg ik elektrische epilatie.

En verder, ga wel een dagcreme met factor 30 of 50 halen, heb geen zin in verkleurde huid, moet wel zeggen dat ik netjes en professioneel behandeld werd dus dat vind ik fijn want sommigen hier hadden minder goede ervaringen.
Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Heb behandeling 5 erop zitten, ben benieuwd hoelang voordat alles weg is.
Ik merk wel dat het steeds minder pijn doet.
Veronica

Bericht door Veronica »

intrans schreef:Heb behandeling 5 erop zitten, ben benieuwd hoelang voordat alles weg is.
Ik merk wel dat het steeds minder pijn doet.
Welke soort behandeling krijg je dan?

En hoeveel is er al weg na 5 keer?
Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Ik krijg IPL en na 5 behandelingen is denk ik 75% al weg ongeveer, nog kleine plekjes met haar, voornamelijk op mijn kaaklijn, bovenlip, onderlip en paar andere plekjes.
Veronica

Bericht door Veronica »

intrans schreef:Ik krijg IPL en na 5 behandelingen is denk ik 75% al weg ongeveer, nog kleine plekjes met haar, voornamelijk op mijn kaaklijn, bovenlip, onderlip en paar andere plekjes.
Had ik dat geluk ik mag dan hele lichte haartjes hebben, elektrische epilatie gaat eeuwen duren bij mij, ik denk dat ik uiteindelijk er ook op ten duur zelf voor moet betalen.

Maar wel fijn dat na 5 behandelingen er al zo veel weg bij je is :D
Afbeelding