Stemmen
-
Anon20180501
Re: Stemmen
Wat zal die pinda zich beledigd voelen... 
-
Veronica
Inderdaad.Daniéla schreef:Wat zal die pinda zich beledigd voelen...
Trouwens ik ga toch maar stemmen, wel blanco.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Goed dat je wel gaat. Het is namelijk belangrijk dat er vrije verkiezingen zijn en dat kan je laten zien door te gaan stemmen. Ook al is het een blanco stem; het is wél een stem.Veronica schreef:Trouwens ik ga toch maar stemmen, wel blanco.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Freetouch
Uiteindelijk ben ik toch gaan stemmen, dit omdat Emma zich zo inzet voor de verkiezingen, en Emma is niet zomaar iemand...
Ik ben dus toch maar gaan stemmen, met 2 stemkaarten, een van die van mijn partner en een van mij... en het rijbewijs van ons beide
Kom ik op het stembureau, zegt de stembureau beambte dat we de machtiging op de verkeerde kaart hadden ingevuld...
Nou lijk ik dan zoveel op mijn vrouw? zeg ik, verwarring alom, euh euh, nee het is goed zo, met een lach 2x gestemd op de democraten, want de liberalen krijgen mijn stem niet meer...
Zo zie je maar, iemand die je aan het hart gaat, kan je bewegen tot dingen te doen die je niet voor mogelijk hield dat je ze zou doen....
Ik ben dus toch maar gaan stemmen, met 2 stemkaarten, een van die van mijn partner en een van mij... en het rijbewijs van ons beide
Kom ik op het stembureau, zegt de stembureau beambte dat we de machtiging op de verkeerde kaart hadden ingevuld...
Nou lijk ik dan zoveel op mijn vrouw? zeg ik, verwarring alom, euh euh, nee het is goed zo, met een lach 2x gestemd op de democraten, want de liberalen krijgen mijn stem niet meer...
Zo zie je maar, iemand die je aan het hart gaat, kan je bewegen tot dingen te doen die je niet voor mogelijk hield dat je ze zou doen....
“good enough”
-
Barbarella
-
Veronica
Hoe bedoel je sjans?Barbarella schreef:Ik heb ook gestemd en ik had sjans in het stemlokaal
Barbarella
-
Barbarella
Ik bedoel "sjans"als in. iemand een rood hoofd bezorgd en laten stotteren en vervolgens achter me aan lopend een praatje proberen te maken. Het was overgens "Barbarella is een lekker wijf"dag,
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Haha, vooral dat laatste maakt het duidelijk, good job girlBarbarella schreef:Ik bedoel "sjans"als in. iemand een rood hoofd bezorgd en laten stotteren en vervolgens achter me aan lopend een praatje proberen te maken. Het was overgens "Barbarella is een lekker wijf"dag,
Barbarella
-
Fay
Hoorde dat een man zich verkleed had als vrouw en zodoende voor die vrouw wilde stemmen, hij viel door de mand door de wenkbrauwen, sjah, vrouw zijn doe je ook nie zomaar ff 
dit was mijn bijdrage aan het topic, nie gestemt, formulier kwijt vergeten nie opgelet, of alles bij elkaar, andere dingen, weinig hoop, heel weinig hoop...
Fay
dit was mijn bijdrage aan het topic, nie gestemt, formulier kwijt vergeten nie opgelet, of alles bij elkaar, andere dingen, weinig hoop, heel weinig hoop...
Fay
-
Barbarella