Uiteindelijk wel, 1x meegemaakt dat ik vanuit Alkmaar naar Amsterdam moest maar viel in slaap en werd wakker gemaakt door een schoonmaker in Maastricht, sindsdien zet ik voor het geval dat een wekker als ik erg moe de trein in ga, in val zo in slaap in een trein dat had ik en heb ik nog steeds in een auto ook.Lindsay schreef:Met al dat geluk stap je altijd in de juiste trein toch?
Ik wil even kwijt dat ik...
-
Veronica
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
-
Lindsay
Blijf dan maar reizen met de trein kan je geen ongeluk veroorzaken met het in slap vallen
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Barbarella
De deur naar mijn keuken is al een tijdje stuk, de deurkruk laat los. Ik had mezelf dus in de keuken opgeloten en de kruk lag in de gang. Het uitsteeksel stak uit naar de keuken en ik durfde de kruk niet naar binnen te duwen dus een dunne strook van de keukenhanddoek gescheurd en die strook strak om het uitstekende deel gewikkeld. Ik kreeg voldoende grip om de de deur weer open te maken. Als man had ik een goede reputatie wat betrefd mijn vernuftigheid. Sommige dingen blijven het zelfde....
Barbarella vernufteling
Barbarella vernufteling
Na mij de zondvloed!
-
Lindsay
Heb jij geen bestek in de keuken liggen dan? een steel van een vork past vaak wel in het vierkantje van het slot.Barbarella schreef:De deur naar mijn keuken is al een tijdje stuk, de deurkruk laat los. Ik had mezelf dus in de keuken opgeloten en de kruk lag in de gang. Het uitsteeksel stak uit naar de keuken en ik durfde de kruk niet naar binnen te duwen dus een dunne strook van de keukenhanddoek gescheurd en die strook strak om het uitstekende deel gewikkeld. Ik kreeg voldoende grip om de de deur weer open te maken. Als man had ik een goede reputatie wat betrefd mijn vernuftigheid. Sommige dingen blijven het zelfde....
Barbarella vernufteling
Daarna kan je tussen de tanden van de vork een lepel of mes plaatsen en de deur gaat open met de spreuk "Sesam open U".
-
Barbarella
Ik wilde het risico niet lopen dat , dat niet zou werken. de vorken hebben een te brede steel en de messen wilde ik niet beschadigen.
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Lindsay
Ik heb geen deur in de keuken, ook een prettige oplossing.Barbarella schreef:Ik wilde het risico niet lopen dat , dat niet zou werken. de vorken hebben een te brede steel en de messen wilde ik niet beschadigen.
Barbarella
Grtz Lindsay
-
Meisje1991
Ik heb te horen gekregen dat ik een autorij-examen heb op 31 maart
Ik heb al een rijbewijs voor automaat, echter sinds kort begonnen met lessen in een auto met handbak. Maar jeetje... zo'n ding is echt een enorme achteruitgang in rijcomfort (en zwaar voor het linkerbeen)!
Ik snap niet waarom de handbak in NL nog de “standaard” is... naar mijn mening mag dat ding geen bestaansrecht hebben
Ik kan bijna geen gangbare situaties bedenken waarin zo'n ding beter is. Zelfs mijn oude automaat uit '99 schakelt sneller en vloeiender dan ik i.c.m. moderne handbak 
Ik hoop dat ik slaag
Daarna ga ik nooit meer een handbak rijden tenzij het echt moet 
Ik heb al een rijbewijs voor automaat, echter sinds kort begonnen met lessen in een auto met handbak. Maar jeetje... zo'n ding is echt een enorme achteruitgang in rijcomfort (en zwaar voor het linkerbeen)!
Ik hoop dat ik slaag
-
Anon20180730
veel mannen in Nederland vinden het schijnbaar sportief om zelf te kunnen schakelen. Ik rijd zelf al lang automaat en wil nooit meer anders, net als cruise control en airco en tegenwoordig Navigatie. Fijn allemaal toch ..
-
Fay
Ik heb nog zon bakkie met zon schakelpook, voor kleine autos is dat geen probleem, voorheen reed ik grote dikke autos en daar was een automaat wel fijn in, als je beide kan en mag besturen dan levert je dat iets mee vrijheid op in aanschaf van een auto,maar automaat heeft ook mijn voorkeur
Fay
Fay
-
Anon20180730
nou Fay, gelukkig maar dat de automaat je voorkeur heeft, anders was ik toch gaan twijfelen>