Wow, 2,50 maar? Heb je de verkoopster omgepraat?Barbarella schreef:Een Desingual rokje voor twee euro vijftig. en evil be gone panty's voor veel meer geld.
Barbarella
Wat is je laatste aankoop?
-
Veronica
Re: Wat is je laatste aankoop?
-
Lindsay
Aanbieding bij Noppes hihihihi?
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Barbarella
Het was kringloop en de verkoopster wist niet wat het was. desingual loop ik meestal voorbij omdat ik het te duur vind, dus het was een gelukje.
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Bofkont, dan heb je goed gescoordBarbarella schreef:Het was kringloop en de verkoopster wist niet wat het was. desingual loop ik meestal voorbij omdat ik het te duur vind, dus het was een gelukje.
Barbarella
-
Lindsay
Geluk is met de d..... toch? (sorry).
Don't dream your life, live your dream
-
Robyn
Ik heb een bodywarmer/vestje 2e hands en nog een vest gekocht voor in huis. Alleen het probleem is dat qua breedte het goed zit, maar de lengte is altijd een probleem. De lengte is altijd iets te kort terwijl de rest van het vestje wel goed zit.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Veronica
Hoe lang ben je dan?Meow8 schreef:Ik heb een bodywarmer/vestje 2e hands en nog een vest gekocht voor in huis. Alleen het probleem is dat qua breedte het goed zit, maar de lengte is altijd een probleem. De lengte is altijd iets te kort terwijl de rest van het vestje wel goed zit.
Bij Miss Etam of Long Lady Fashion heb je mode voor langere vrouwen.
-
Robyn
Ik ben 1,76 ongeveer. T valt op dat het qua breedte wel goed zit, (al zit mn buik soms in de weg, of ik moet wennen dat dameskleding strakker zit) maar dan is de onderkant net te kort, het is ook van dat elastische materiaal aan de onderkant.Veronica schreef:Hoe lang ben je dan?Meow8 schreef:Ik heb een bodywarmer/vestje 2e hands en nog een vest gekocht voor in huis. Alleen het probleem is dat qua breedte het goed zit, maar de lengte is altijd een probleem. De lengte is altijd iets te kort terwijl de rest van het vestje wel goed zit.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Veronica
1,76? Ik ben 1,78 en heb nergens last van, en ik koop kleding bij Coolcat, C&A, H&M enz.Meow8 schreef:Ik ben 1,76 ongeveer. T valt op dat het qua breedte wel goed zit, (al zit mn buik soms in de weg, of ik moet wennen dat dameskleding strakker zit) maar dan is de onderkant net te kort, het is ook van dat elastische materiaal aan de onderkant.Veronica schreef:Hoe lang ben je dan?Meow8 schreef:Ik heb een bodywarmer/vestje 2e hands en nog een vest gekocht voor in huis. Alleen het probleem is dat qua breedte het goed zit, maar de lengte is altijd een probleem. De lengte is altijd iets te kort terwijl de rest van het vestje wel goed zit.
-
Robyn