Voergoeding medicijnen

Veronica

Voergoeding medicijnen

Bericht door Veronica »

Afbeelding

Nou vroeg ik mij af, er staat dat er 0 euro wordt vergoedt van de medicijnen (de enige medicijnen die ik gebruik zijn de hormonen) dus voordat ik onnodig in paniek val de volgende vraag.

Is het zo dat in het begin de medicijnen niet vergoedt worden maar vallen onder eigen risico en als die op is dat ze daarna gewoon vergoedt worden? Want dit is gewoon vaag en ik snap er helemaal niks van.
Afbeelding
Fay

Re: Voergoeding medicijnen

Bericht door Fay »

Klopt, eigen risico moet sowieso eerst worden uitgegeven dan wel opgemaakt

een dagje vu helpt daarin wel

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Fay schreef:Klopt, eigen risico moet sowieso eerst worden uitgegeven dan wel opgemaakt

een dagje vu helpt daarin wel

Fay
Dat was wel duidelijk :D

Alleen wel apart dat VU tot nu toe nog geen enkele keer iets (op de medicijnen na) heeft gedeclareerd.

Maar goed, duidelijk dus als mijn eigen risico op is dan wordt het allemaal gewoon volledig vergoedt qua medicijnen, zoals gewoonlijk storm in een glas :D
Afbeelding
Fay

Bericht door Fay »

Is wat lastig, het vu loopt daarin volgens mij wat achter, met als gevolg dat ik nu vanuit eigen risico zaken loop te betalen die ik niet had hoeven betalen als vu daar niet meer achterliep,een gesprek psych, een botscan, een gesprek dokter, dan is die 360 euro wel op en werden mijn kosten wel vergoed, maar omdat dat nog niet gedeclareerd is dus niet

enfin, nie druk om maken

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Dankjewel voor de uitleg Fay :)
Afbeelding