Even een berichtje, ben helaas de laatste tijd te druk geweest: tussen huizen in en op zoek naar werk (o, joy!)
Maar goed het VU vroeg mij nu in ieder geval al om gegevens (contact e.d.) en ze mailen mij wanneer ik op de wachtlijst kan...verwachting is dat het niet al te lang meer duurt.
Dus dat is goed nieuws en dan valt de schade ook wel mee. Denk dat als ik me in januari had ingeschreven ik dan uiteindelijk alleen 2 maanden op een wachtlijst had gestaan. Nu is deze ingekort en kom ik er dan op...
/me is in ieder geval vandaag heel vrolijk en zit nu te twijfelen of ik de afspraken met het PIG in Juni wel laat doorgaan...
VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
-
Britta
Re: VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
Look at others and try not to see what makes them different, but what connects them
-
Janny
He Brenda als je verstandig ben en dat geloof ik wel zou ik de afspraken met het PIG gewoon
laten doorgaan. Het is nu beter op twee mogelijkheden te gokken stel dat het bij het VU toch
langer gaat duren dan zit je in elk geval al in een traject.
laten doorgaan. Het is nu beter op twee mogelijkheden te gokken stel dat het bij het VU toch
langer gaat duren dan zit je in elk geval al in een traject.
-
jacqueline
was vandaag bij de vu. Ik heb Jos niet gezien, maar ook zonder hem verliep het weer eens chaotisch. De endocrinoloog liep gigantisch uit zodat hij naar me op zoek was tijdens dat ik bij de psych zat. Ik had 2 afspraken die dag. Ik heb mijn moontjes weer voor 3 maanden. Geen klachten en na een beetje meten was ik ook zo weer weg. Meer dan een half uur bij de apotheek moeten wachten want ze werken daar zo langzaam.....ongelooflijk. Nog erger dan ambtenaren 
-
Fay
Ik beaam, had assistent aan de lijn om afspraak te maken maar dat duurde zon 10 minuten met een stuk of 4 intervallen omdat ze vanalles en nog wat anders moest, en patienten aan de balie moest helpen, want, jos was er idd niet:)
-
Veronica
Die apotheek ja, ik had een nummertje voor een mevrouw maar dat was zo een irritante zeikerd, maar gelukkig ging andere balie open.
Ik moet over kleine 1,5 week eens gaan zeiken daar, mijn afspraak is pas de 25ste april en mijn Androcur voorraad is 17de al op, progynova heb ik daarna ook maar nog tot 21ste in de ochtend.
Dus zo vroeg mogelijk laat ik het hun weten met nadruk op REGEL HET OP TIJD.
Ik moet over kleine 1,5 week eens gaan zeiken daar, mijn afspraak is pas de 25ste april en mijn Androcur voorraad is 17de al op, progynova heb ik daarna ook maar nog tot 21ste in de ochtend.
Dus zo vroeg mogelijk laat ik het hun weten met nadruk op REGEL HET OP TIJD.
-
jacqueline
die mevrouw met die lange zwarte haren? Dat mens loopt zo traag....net alsof ze geen zin heeft om wat te doen......
-
Joyce
Daaaaaar gaan we weer....................
Leuke hobby VU afvallen, nu al omdat iemand te langzaam loopt.
Misschien volgende keer naar de prullenbakken kijken wellicht lopen die over of is de toegangsmat te vuil of draaien de deuren te zwaar.
Er is altijd nog iets meer te vinden.
Het zal je sieren nu eens iets positief te noemen.
Misschien volgende keer naar de prullenbakken kijken wellicht lopen die over of is de toegangsmat te vuil of draaien de deuren te zwaar.
-
Fay
Zit wat in, als in, ze nam gelukkig ruim de tijd voor mij om me te helpen, de lieve schat 
its a way of thinking
Fay
its a way of thinking
Fay
-
Veronica
Ik klaag er niet over, ik weet niet eens wie er bedoelt wordt waar ik wel over klaagde was dus een mevrouw (een patiënt) die zeurde dat haar medicijnen een nieuwe doosje hadden of zoJoyce schreef:Daaaaaar gaan we weer....................
-
Fay
Ok, strikt genomen had je het niet over het vu maar over een cient:)
Fay
Fay