KloptFay schreef:Ok, strikt genomen had je het niet over het vu maar over een cient:)
Fay
VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
-
Veronica
Re: VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
-
Arike
gewoon NU bellen, dan laat jos op tijd een receptje opsturenVeronica schreef:Die apotheek ja, ik had een nummertje voor een mevrouw maar dat was zo een irritante zeikerd, maar gelukkig ging andere balie open.
Ik moet over kleine 1,5 week eens gaan zeiken daar, mijn afspraak is pas de 25ste april en mijn Androcur voorraad is 17de al op, progynova heb ik daarna ook maar nog tot 21ste in de ochtend.
Dus zo vroeg mogelijk laat ik het hun weten met nadruk op REGEL HET OP TIJD.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Veronica
Dan bel ik maandag wel, in het weekend kom ik niet aan toe.Arike schreef:gewoon NU bellen, dan laat jos op tijd een receptje opsturenVeronica schreef:Die apotheek ja, ik had een nummertje voor een mevrouw maar dat was zo een irritante zeikerd, maar gelukkig ging andere balie open.
Ik moet over kleine 1,5 week eens gaan zeiken daar, mijn afspraak is pas de 25ste april en mijn Androcur voorraad is 17de al op, progynova heb ik daarna ook maar nog tot 21ste in de ochtend.
Dus zo vroeg mogelijk laat ik het hun weten met nadruk op REGEL HET OP TIJD.
En anders sowieso ben ik woensdag in Amsterdam dus ik ga "toevallig" langs mocht het maandag of dinsdag niet lukken (wat raar zou zijn, ik heb maandag dan 2 uur achter elkaar pauze op school).
-
Arike
Hmmm ja.... Idd beter maandag bellen... Jos heeft vast ook liever een rustig weekend... 
maar serieus: beter eerst bellenn, want een endo moet dat recept tekenen en dat kan niet iedere dag ...
maar serieus: beter eerst bellenn, want een endo moet dat recept tekenen en dat kan niet iedere dag ...
"You try to forget but it's impossible
-
Veronica
Zal ik onthouden, zo voorkom ik een gedoe voor mezelf + slechte humeur omdat ik moet wachten.Arike schreef:Hmmm ja.... Idd beter maandag bellen... Jos heeft vast ook liever een rustig weekend...
Bedankt voor de tip Arike
-
Bep
Ik vind dit forum best wel een fijne plek, maar ik heb het gevoel dat iedere kritiek op de vu hier taboe is. Dat stoort me en beperkt me. Ik heb ook rot ervaringen met het vu die ook te maken hebben met mijn gezondheid, maar ik ga dat hier maar niet posten.Joyce schreef:Daaaaaar gaan we weer....................
Leuke hobby VU afvallen, nu al omdat iemand te langzaam loopt.
Misschien volgende keer naar de prullenbakken kijken wellicht lopen die over of is de toegangsmat te vuil of draaien de deuren te zwaar.
Er is altijd nog iets meer te vinden.
Het zal je sieren nu eens iets positief te noemen.
It's only me, persuing something I'm not sure of
-
Veronica
Kijk Bep, iedereen heeft zo z'n goede en slechte ervaringen met het VU, volgens mij is er nog een topic hierover.
En kritiek op het VU of andere instantie geven mag altijd als dat ook terecht is, we leven niet in een dictatuur waar je geen tegenspraak hebt.
En kritiek op het VU of andere instantie geven mag altijd als dat ook terecht is, we leven niet in een dictatuur waar je geen tegenspraak hebt.
-
Fay
Ff een vu ervaringen topic aanmaken en klaar, weet iedereen waar ie zhaar frustraties kwijt kan en als je dat niet wil lezen hoef je dat ook niet te doen
Fay
Fay
-
Bep
Als negatieve ervaringen moeten worden geisoleerd maakt me dat niet heel vrolijk. Komt er dan ook een topic met positieve ervaringen? Lijkt me raar.
It's only me, persuing something I'm not sure of
-
Veronica
Die is er ookBep schreef:Als negatieve ervaringen moeten worden geisoleerd maakt me dat niet heel vrolijk. Komt er dan ook een topic met positieve ervaringen? Lijkt me raar.