Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Veronica

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Veronica »

Meow8 schreef:Misschien dat ik breder ben?
Nu je het zo zegt :oops:

Dan ligt dat inderdaad wat moeilijker.
Afbeelding
Robyn

Bericht door Robyn »

Ik ben vrij mager maar heb klein buikje waar ik niet vanaf kom :( ik wandel en beweeg heel veel. Ik heb mn middel opgemeten, 81cm omtrek.
Groetjes,
Robyn
Veronica

Bericht door Veronica »

Vroeger had ik geen buikje wel vaak last van opgezwollen buik na eten, maar dat probleem heb ik nog steeds.

Ik heb sinds de hormonen wel een buikje gekregen, een goede tip is om niet al te strakke kleding te kopen, meer van dat lekker losse kleding dan heb je er minder last van.
Afbeelding
Robyn

Bericht door Robyn »

Ik heb alleen een kwabje zitten aan de voorkant en geen idee hoe ik dat wegkrijg. :( verandert je taille nog met hormonen? Ik wil van t kwabje af en een kleinere taille.
Groetjes,
Robyn
Veronica

Bericht door Veronica »

Meow8 schreef:Ik heb alleen een kwabje zitten aan de voorkant en geen idee hoe ik dat wegkrijg. :( verandert je taille nog met hormonen? Ik wil van t kwabje af en een kleinere taille.
Dat weet ik helaas niet, je vetverdeling veranderd ( waarschijnlijk krijg ik daarom een soort van buikje ook al ben ik maar 3kg aangekomen) maar echt drastisch wordt het denk ik niet.

Je zal het aan andere meiden hier moeten vragen die langer aan de hormonen zitten.
Afbeelding
Robyn

Bericht door Robyn »

Misschien moet ik maar een corset proberen, ik las daar ook verschillende verhalen over.
Groetjes,
Robyn
Veronica

Bericht door Veronica »

Meow8 schreef:Misschien moet ik maar een corset proberen, ik las daar ook verschillende verhalen over.
Dat kan maar mag ik even eerlijk zijn? Veel meiden zijn zichzelf, perfectie bestaat niet (alleen door photoshop dus fake).

Maar het is jouw keuze, ik heb het wel eens geprobeerd maar had steeds het gevoel dat ik "opgesloten" zit.
Laatst gewijzigd door Veronica op 22 mar 2014, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Robyn

Bericht door Robyn »

Veronica schreef:
Meow8 schreef:Misschien moet ik maar een corset proberen, ik las daar ook verschillende verhalen over.
Dat kan maar mag ik even eerlijk zijn? Veel meiden zijn zichzelf, perfectie bestaat niet (alleen door photoshop dus fake).

Maar het is jouw keuze, ik heb het wel eens geprobeerd maar had steeds het gevoel dat ik "opgesloten" zit.
Tuurlijk mag je eerlijk zijn. :) ik ben ook er perfectionistisch van aard dus dat is niet zo goed in mijn geval :p
Groetjes,
Robyn
Veronica

Bericht door Veronica »

Jij ook al? :lol:

Heb ik nog steeds op sommige punten maar veel minder, zo was het vorig jaar nog zo dat als ik mijn benen of armen ging scheren of zelfs mijn gezicht het zo perfect moest zijn dat ik soms gewoon 3 uur in de badkamer zat (en voor scheren van gezicht zo'n half uur).

Overigens geleerd om het snel en goed te doen, maar niet overdreven dus nu ben ik gewoon 20 minuten aan alle 3 kwijt, aan scheren zelf 5 minuten omdat ik het onder de douche doe (sneller, beter en geen snijplekken ;) ).

Dat terzijde, een iets beter idee is om een corrigerende body te proberen, is veel minder erg en misschien niet zo effectief als een corset, maar wel fijner qua draagcomfort.
Afbeelding
Lindsay

Bericht door Lindsay »

Pik in het is lente en de kleuren mogen weer lekker fris worden dit jaar.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg