Ligt vast aan mij maar ik zie hier geen negatieve commentaren?elke schreef:Ik vind het jammer dat mensen hier negatief doen over haar uiterlijk. Ik begrijp aan de ene kant dat ze dit met die foto's mogelijk uitlokt omdat ze er zelf voor kiest zichzelf te laten zien maar ik zou deze reactie's op mijn lichaam wel heel pijnlijk vinden eerlijk gezegd.
Misschien ook wel de reden waarom ik niet naakt in de linda sta.
Linda (magazine)
-
Veronica
Re: Linda (magazine)
-
elke
Ohja: ik vind het bijzonder stoer en moedig van haar en ik hoop dat ze gelukkig is/wordt/blijft!!!!!!
Het is al moeilijk genoeg zonder al dat negatieve commentaar.
Het is al moeilijk genoeg zonder al dat negatieve commentaar.
-
elke
Nee? rare borstvergroting? te dik? "ik vind het ook niet mooi? enzovoorts. Blijkt maar weer hoe iedereen anders de dingen ziet en leest. Het ligt vast aan mij.Veronica schreef:Ligt vast aan mij maar ik zie hier geen negatieve commentaren?elke schreef:Ik vind het jammer dat mensen hier negatief doen over haar uiterlijk. Ik begrijp aan de ene kant dat ze dit met die foto's mogelijk uitlokt omdat ze er zelf voor kiest zichzelf te laten zien maar ik zou deze reactie's op mijn lichaam wel heel pijnlijk vinden eerlijk gezegd.
-
Veronica
Oh dat, viel mij niet op omdat ik zelf daar niet op lette. Niks mis met haar gewicht, gaat om het innerlijk.elke schreef:Nee? rare borstvergroting? te dik? "ik vind het ook niet mooi? enzovoorts. Blijkt maar weer hoe iedereen anders de dingen ziet en leest. Het ligt vast aan mij.Veronica schreef:Ligt vast aan mij maar ik zie hier geen negatieve commentaren?elke schreef:Ik vind het jammer dat mensen hier negatief doen over haar uiterlijk. Ik begrijp aan de ene kant dat ze dit met die foto's mogelijk uitlokt omdat ze er zelf voor kiest zichzelf te laten zien maar ik zou deze reactie's op mijn lichaam wel heel pijnlijk vinden eerlijk gezegd.
-
Anon20180501
Laat ik vooropstellen dat ik me ook nooit naakt zal laten fotograferen en plaatsen in wat voor een blad dan ook maar ik bewonder diegenen die dat wel aandurven.
Ik zeg niet dat ik me niet laten fotograferen omdat ik bang ben voor keiharde opmerkingen over mijn lichaam maar je lokt er inderdaad reacties mee uit die in de meeste gevallen eerlijk zijn, die dus keihard kunnen overkomen. Of de foto's kort na de BVG zijn genomen en het herstel dus nog in volle gang is zou kunnen toch..?
Ik weet dat niet dus laat ik dat in het midden maar omdat ze zegt dat ze het zelf juist zo heeft gewild heb ik nog meer respect voor haar.
Op de 2e foto vind ik haar overigens iets heel moois uitstralen. Moeilijk te definiëren.
Ik zeg niet dat ik me niet laten fotograferen omdat ik bang ben voor keiharde opmerkingen over mijn lichaam maar je lokt er inderdaad reacties mee uit die in de meeste gevallen eerlijk zijn, die dus keihard kunnen overkomen. Of de foto's kort na de BVG zijn genomen en het herstel dus nog in volle gang is zou kunnen toch..?
Ik weet dat niet dus laat ik dat in het midden maar omdat ze zegt dat ze het zelf juist zo heeft gewild heb ik nog meer respect voor haar.
Op de 2e foto vind ik haar overigens iets heel moois uitstralen. Moeilijk te definiëren.
-
Fay
make up, en wellicht iets langer rhrt?
btw dat artikel krijg ik nie gelezen, moet leesbrilletje
Fay
btw dat artikel krijg ik nie gelezen, moet leesbrilletje
Fay
-
Veronica
Wat straalt ze in mijn ogen uit, op de eerste foto voor de SRS lijkt het wel alsof ze zelfverzekerdheid wil uitstralen met die foto maar van binnen die niet heeft, terwijl de 2de foto meer "ik ben wie ik ben" zegt, dus maakt de pose niks uit.
Ligt vast aan mij, ik kijk te diep en zoek er te veel achter.
Ligt vast aan mij, ik kijk te diep en zoek er te veel achter.
-
Anon20180501
Inderdaad Fay, sowieso make-up en iets langer hrt. Maar ik bedoel iets anders, iets innerlijks dat aan haar gezichtje af te lezen is.
En natuurlijk heeft het een met het ander te maken, ook als je de srs achter de rug hebt valt er iets van je af (te lezen).
Dit bedoel jij denk ik ook te zeggen Veronica...??
x'jes en liefs
Daniéla
En natuurlijk heeft het een met het ander te maken, ook als je de srs achter de rug hebt valt er iets van je af (te lezen).
x'jes en liefs
Daniéla
-
Barbarella
Ik heb het artikel niet gezen en wellicht is dat wel positief...
Ik vind het ook gewoon een mooie meid om te zien , niets op aan te merken.
Tis alleen een beetje jammer dat haar oude naam er weer groot bijstaat. Verder heeft Linda best wel mooie reportage's soms dus waarom moet een trans dan weer naakt maar wel met make-up en vooral niet lachend .. Had haar liever goed belicht en in iets moois gezien en wat haar oude naam is hoeft niemand te weten.
Barbarella
Ik vind het ook gewoon een mooie meid om te zien , niets op aan te merken.
Tis alleen een beetje jammer dat haar oude naam er weer groot bijstaat. Verder heeft Linda best wel mooie reportage's soms dus waarom moet een trans dan weer naakt maar wel met make-up en vooral niet lachend .. Had haar liever goed belicht en in iets moois gezien en wat haar oude naam is hoeft niemand te weten.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Klopt, precies wat ik bedoelDaniéla schreef:Inderdaad Fay, sowieso make-up en iets langer hrt. Maar ik bedoel iets anders, iets innerlijks dat aan haar gezichtje af te lezen is.
x'jes en liefs
Daniéla