Vreemde conclusie, waarom zouden andere transen hier last van krijgen...
Fay
Homofobe landen willen travestiet weg van Songfestival
-
Fay
-
Veronica
Re: Homofobe landen willen travestiet weg van Songfestival
Dat is het juist, kan het niet verwoorden dat het duidelijk klinkt dus laat ik het erbij.Fay schreef:Vreemde conclusie, waarom zouden andere transen hier last van krijgen...
Fay
-
Sabrina
ik snap je punt denk ik wel, dit versterkt het stereotype beeld dat bij een groot deel van de bevolking heerst dat MTF transgenders behaarde mannen in een jurk zijn in plaats van mensen die hun best doen om zoveel mogelijk als iedere andere vrouw door het dagelijks leven proberen te gaan.
-
Veronica
Daar doelde ik opSabrina schreef:ik snap je punt denk ik wel, dit versterkt het stereotype beeld dat bij een groot deel van de bevolking heerst dat MTF transgenders behaarde mannen in een jurk zijn in plaats van mensen die hun best doen om zoveel mogelijk als iedere andere vrouw door het dagelijks leven proberen te gaan.
-
TheGirl
Veranderen ze het toch gewoon, alleen Europese landen in de EU plus Zwitserland mogen deel nemen. Klagende Europese landen zijn toch vaak de niet EU lidstaten. Probleem opgelost lijkt me dan.
-
Fay
De vraag is of dat beeld daadwerkelijk bij een groot deel van de bevolking heerstVeronica schreef:Daar doelde ik opSabrina schreef:ik snap je punt denk ik wel, dit versterkt het stereotype beeld dat bij een groot deel van de bevolking heerst dat MTF transgenders behaarde mannen in een jurk zijn in plaats van mensen die hun best doen om zoveel mogelijk als iedere andere vrouw door het dagelijks leven proberen te gaan.
Fay
-
Veronica
Goede vraag er zullen wel altijd mensen tussen zitten die het moedig vinden en respecteren.Fay schreef:De vraag is of dat beeld daadwerkelijk bij een groot deel van de bevolking heerstVeronica schreef:Daar doelde ik opSabrina schreef:ik snap je punt denk ik wel, dit versterkt het stereotype beeld dat bij een groot deel van de bevolking heerst dat MTF transgenders behaarde mannen in een jurk zijn in plaats van mensen die hun best doen om zoveel mogelijk als iedere andere vrouw door het dagelijks leven proberen te gaan.
Fay