Is er hoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501

Re: Is er hoop?

Bericht door Anon20180501 »

Caitlyn schreef:klopt ja, en dat maakt me toch wel beetje blij zolang mn stem niet op orde is.
hier in zuid duitsland, mijn geboorteplaats (reutlingen)...ik denk dat gemiddelde lengte 1.60 is zonder grappen, alles en iedereen is zo klein hier, behalve ik dan..ik heb veel pindakaas gegeten.
Hai Caitlyn

Dan ga ik in jouw geboorteplaats wonen als ik me in Nederland oncomfortabel begin te voelen. Ik ben 1.62 mtr.
Maar mijn voorouders komen uit Zuid-Duitsland, het zal er misschien mee te maken kunnen hebben.

x'jes en liefs
Daniéla
Aliss

Bericht door Aliss »

Caitlyn schreef:nog meer mensen hier dat probleem?
Als je vrede vindt met je 'gebrekken' kan vinden, kunnen die nooit tegenwerken. ( Boedhisme )

Aliss :hbeat:
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
athena1978

Bericht door athena1978 »

Lotus3120 schreef:Hallo lieve mensen, ik vroeg me af of er uberhaupt hoop is dat ik een passable vrouw wordt?? Deze foto is inmiddels een jaartje oud en mijn haar is al wat langer ^^
http://imgur.com/nB3pNpp
Ik denk dat je je niet moet blindstaren op uiterlijk maar dat het belangrijk is dat je lekker in je vel komt te zitten. Dat je de persoon word die je graag wilt zijn.
Ik snap goed dat je als je eenmaal geopereerd bent een normaal leven wil en niet door iedereen nagestaard wil worden of dagelijks belachelijk gemaakt wil worden, maar mensen zijn soms keihard het leven is keihard. Verwacht geen wonderen dan kan het alleen maar meevallen.
athena1978

Bericht door athena1978 »

En dan is er straks ook nog de mogelijkheid om kleine dingen te veranderen door middel van plastische chirurgie.