Zojuist kreeg ik een telefoontje van PIG
Al mijn afspraken vervallen, omdat Alwin Man stopt of is gestopt met werken bij PIG, zij hebben geen vervanger
Ik had woensdag as mijn eerste afspraak en er stonden er nog 4 gepland
Dat gaat meer mensen aan vrees ik
Vervelend, op zoek naar andere hulp
Fay
PIG
-
Arike
Re: PIG
Is je dan geen enkel alternatief geboden door PIG, Fay?
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Fay
Men zei vrij resoluut , we hebben geen andere psychologen in dienst en kunnen je niet verder helpen, dus het houdt gewoon op daar
Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken, in die zin, ik had graag pig als alternatieve optie gehad, nu wordt ik min of meer gedwongen bij het vu te blijven en daar heb ik gemengde gevoelens over
Al moet ik zeggen dat ik vanmorgen een endocrinoloog heb gesproken van het vu die mij uitgebreid te woord wilde staan en erg behulpzaam was, en dat deed mij goed , ik voelde me erkent en gehoord in mijn problemen mbt de hrt en dat had ik ook even nodig
Niet alles aan vu sucks, maar deze endocrinoloog handelt dan ook weer vanuit eigen afdeling en wil om te helpen, en staat in die zin los van de genderpolie
we shall see...
Fay
Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken, in die zin, ik had graag pig als alternatieve optie gehad, nu wordt ik min of meer gedwongen bij het vu te blijven en daar heb ik gemengde gevoelens over
Al moet ik zeggen dat ik vanmorgen een endocrinoloog heb gesproken van het vu die mij uitgebreid te woord wilde staan en erg behulpzaam was, en dat deed mij goed , ik voelde me erkent en gehoord in mijn problemen mbt de hrt en dat had ik ook even nodig
Niet alles aan vu sucks, maar deze endocrinoloog handelt dan ook weer vanuit eigen afdeling en wil om te helpen, en staat in die zin los van de genderpolie
we shall see...
Fay
-
Veronica
Ik zit dan wel bij het VU maar ik ben wel geschokt, wat moeten al die mensen nu die op de wachtlijst bij het PIG zitten of in behandeling zijn?
Het wordt van kwaad tot erger, eerst de patiëntenstop bij het VU en nu Alwin die weg bij PIG gaat.
Het wordt van kwaad tot erger, eerst de patiëntenstop bij het VU en nu Alwin die weg bij PIG gaat.
-
Arike
Ik ben ook wat verbaasd, lijkt niet consistent met eerdere berichten die ik gehoord had ...
"You try to forget but it's impossible
-
jacqueline
ik heb hem nu maar direct een email gestuurd om opheldering te vragen...voor mij is Alwin erg belangrijk omdat het groene licht verkregen is op voorwaarde dat Alwin mij bleef begeleiden. Als Alwin wegvalt wat gaat de vu dan doen? Mij alsnog het groene licht intrekken zodat ik per 27 juni geen hormonen meer krijg? Daar maak ik me wel zorgen over..