Hai Morlune
Een aanzienlijk aantal presenteert zich vanaf dag 1 als 'het gewenste' geslacht en dat schijnt de genderteams deugd te doen maar is geen verplichting.
Als je zelf het epileren van je gelaat kan bekostigen zou ik daar gisteren al mee beginnen als dat je tegenhoudt als vrouw te gaan maar je kan natuurlijk
ook wachten tot het vergoed wordt en dat zal zijn als je begint met de RLE, maar dan loop je wel tegen hetzelfde probleem aan.
x'jes en liefs
Daniéla
Start diagnostiche fase
-
Anon20180501
-
Claire
Re: Start diagnostiche fase
Goede make up doet wonderen om doe baardschaduw weg te werken.
Ik gebruik make van Ben Nye daarvoor.
Ik gebruik make van Ben Nye daarvoor.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Naidje
Ik heb komende vrijdag m'n eerste diagnostische gesprek bij het genderteam. Toch best spannend. Ik presenteer me momenteel nog voornamelijk als jongen en ben pas 1 keer expliciet als meid over straat gegaan. Toch wil ik me graag zoveel mogelijk als vrouw bij het genderteam presenteren. Tijdens de screening waren ze een beetje twijfelachtig, vooral omdat ik zelf ook nog ontzettend onzeker was. Maar inmiddels ben ik vrijwel zeker van mijn zaak, en dat wil ik ook tonen.
Maar het blijft toch best eng, haha. Ik heb een goede vriendin gevraagd om mee te komen als mentale steun. Ik heb er inmiddels 4 IPL sessies op zitten, maar m'n baard is nog steeds hetgeen waar ik de meeste moeite mee heb. Ik heb onlangs een aantal Dermablend producten gekocht, en ik hoop dat die wat meer helpen dan de goedkope Hema makeup.
Maar het blijft toch best eng, haha. Ik heb een goede vriendin gevraagd om mee te komen als mentale steun. Ik heb er inmiddels 4 IPL sessies op zitten, maar m'n baard is nog steeds hetgeen waar ik de meeste moeite mee heb. Ik heb onlangs een aantal Dermablend producten gekocht, en ik hoop dat die wat meer helpen dan de goedkope Hema makeup.
-
Anon20180501
Succes a.s. Vrijdag Naidje.
Stel je voor, je speelt een thuiswedstrijd en je wordt ondersteund door een vriendin, de 12e vrouw.
Een psychologisch voorsprongetje als je het mij vraagt..
x'jes en liefs
Daniéla
Stel je voor, je speelt een thuiswedstrijd en je wordt ondersteund door een vriendin, de 12e vrouw.
Een psychologisch voorsprongetje als je het mij vraagt..
x'jes en liefs
Daniéla
-
Veronica
Heel fijn dat je steun krijgt van een vriendin Naidje, zo kom je zeker erdoorheen.
Succes vrijdag
Succes vrijdag
-
Naidje
Dank jullie wel. Ik ben erg blij dat mijn vrienden me ondersteunen in dit proces. Voorafgaand aan de afspraak bij het VUMC gaat ze me wat mode en makeup tips geven, dus hopelijk kan ik met veel zelfvertrouwen het gesprek in. Daarna nog even lekker naar de film samen, en de dag kan niet meer stuk. 
Laatst gewijzigd door Naidje op 01 mei 2014, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180501
Make-up bedekt met een dun laagje schroom, vertrouw op jezelf Naidje.
x'jes en liefs
Daniéla
x'jes en liefs
Daniéla
-
Dinges12
Succes ik mag 1 mei voor komen, of zo noem ik het. Voelt een beetje als of je naar de rechtbank moet, en dat deze psycholoog even gaat beslissen over jou toekomst. Natuurlijk wel met jou instemming enzo... Maar toch, sterkte, succes, en ik doe lekker nerveus met je mee.
Oh en ik ben over het algemeen overal al redelijk uit de kast... Kleed me meer als jongen dan als meid, dacht misschien ff leuk feitje der bij.
Oh en ik ben over het algemeen overal al redelijk uit de kast... Kleed me meer als jongen dan als meid, dacht misschien ff leuk feitje der bij.
-
Saskia
Succces Naidje. Hoop eens te vernemen hoe het ging. Ik mag de 26e mei.
Saskia
Saskia
-
Naidje
Success Dinges!
Ja, zo voelt het bij mij ook een beetje. Ik zal er maar vanuit gaat dat alles goed komt. Voor mezelf is het overduidelijk, dus hopelijk ziet het genderteam dat.
Ik ben nog bewust in de kast gebleven. Momenteel zit ik in mijn afstudeerjaar en heb al meer dan genoeg aan m'n hoofd. Hoewel ik zo snel mogelijk full-time zou willen gaan, leek het me simpeler om in ieder geval eerst af te studeren, zodat ik niet aan m'n klasgenoten, docenten en stageplek hoef te vertellen wat er allemaal speelt. Lijkt me veel te veel gedoe, en ik heb het al druk genoeg. :p
Nadat ik afgestudeerd ben hoef ik het grootste deel van m'n klasgenoten niet meer te zien. En degenen waar ik vrienden mee ben weten het toch al. Dus zodoende heb ik het tot nu toe stilletjes gehouden.
Jij ook veel succes gewenst, Saskia. Ik zal hoogstwaarschijnlijk wel een nieuw draadje maken over hoe ik het eerste gesprek heb ervaren. Dus houd het in de gaten!
Ja, zo voelt het bij mij ook een beetje. Ik zal er maar vanuit gaat dat alles goed komt. Voor mezelf is het overduidelijk, dus hopelijk ziet het genderteam dat.
Ik ben nog bewust in de kast gebleven. Momenteel zit ik in mijn afstudeerjaar en heb al meer dan genoeg aan m'n hoofd. Hoewel ik zo snel mogelijk full-time zou willen gaan, leek het me simpeler om in ieder geval eerst af te studeren, zodat ik niet aan m'n klasgenoten, docenten en stageplek hoef te vertellen wat er allemaal speelt. Lijkt me veel te veel gedoe, en ik heb het al druk genoeg. :p
Nadat ik afgestudeerd ben hoef ik het grootste deel van m'n klasgenoten niet meer te zien. En degenen waar ik vrienden mee ben weten het toch al. Dus zodoende heb ik het tot nu toe stilletjes gehouden.
Jij ook veel succes gewenst, Saskia. Ik zal hoogstwaarschijnlijk wel een nieuw draadje maken over hoe ik het eerste gesprek heb ervaren. Dus houd het in de gaten!