#transgirlproblems
-
Anne
Re: #transgirlproblems
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik heb al sinds mijn 12e of zo niet meer staande geplast. Niet dat ik dat vrouwelijk vond of zo, maar meer van: 'He, of ik kan staan, of ik kan rustig zitten en minder energie verspelen aan staan en mikken'. Ik vind het nog steeds raar dat mensen zich zo druk maken over de manier van urineren...
-
Hedwich
Het was voor mij ook wennen, ben het pas op mijn 18de gaan doen. Het was een kwestie van eerst zoveel bier slempen dat bepaalde hersenkwabben uitvielen en dan wachten tot mijn blaas bijna ontplofte. Voor de pisbak ogen dicht, "oehm" denken en rustig blijven ademhalen. Later raakte ik er wel beter aan gewend, maar ik heb heel lang het gevoel gehad dat ik in mijn broek zeek.
-
marlies
- Gast
Ik wou als klein kind altijd al alleen maar zitten. Zo rond een bepaalde leeftijd heb ik 't staand een tijdje geprobeerd 'omdat dat is wat mannen horen te doen' maar dat is niet lang geweest. Niet dat dat me nou zo trans maakt: meerdere van mijn vrienden (standaard hetereoseksuele mannen) zitten ook liever. De uitvinding van de smartphone heeft daar vast ook aan bijgedragen 
-
Raisa
Ik ben al vroeg zittend gaan plassen uit frustratie omdat ik altijd de schuld kreeg van een vieze wc pot. Het hielp niet, de wc pot bleef vies en mijn vader bleek de schuldige.
Zo ben ik het gewend geraakt en ben nooit meer staand gaan plassen omdat ik het zo wel comfortabel vond.
Zo ben ik het gewend geraakt en ben nooit meer staand gaan plassen omdat ik het zo wel comfortabel vond.
-
Arike
... sommige vrouwen maken ook best wel een bende van de toiletbril...
... en daar sta je dan ...
zit je dan,bedoel ik natuurlijk
... en daar sta je dan ...
zit je dan,bedoel ik natuurlijk
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Afgelopen week week in het bos gewandeld. Tijdens de wandeling moest ik plassen, dus even achter een paar struiken gaan zitten om te plassen. Ik had er alleen niet aan gedacht dat de muggen in deze tijd van het jaar weer actief zijn en graag hun angels in blote billen willen steken. Gelukkig had ik een lange jas aan, want anders...... 
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Vandaag een heel klein transgirl-no-problem. Het horloge dat ik kocht had een te ruime armband. Er moesten twee schakels tussenuit. Dat is ook wel eens anders geweest 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Arike
misschien heel klein, Eva.... maar ik vind het wel gaaf!
"You try to forget but it's impossible
-
Hedwich
Een bad hair day moeten faken
#transgirlprblems
-
marlies
- Gast
Geforceerd boymode, want het is véél te warm voor een pruik #transgirlproblems
(bovendien zou foundation nu ook gewoon van mn gezicht glijden zoveel zweet ik -_- )
(bovendien zou foundation nu ook gewoon van mn gezicht glijden zoveel zweet ik -_- )