Hoi iedereen!
Weet iemand of het slikken van finasteride verstandig is om testosteron tegen te gaan? Ik wil geen testosteron productie meer. Hoe zouden jullie dit doen als jullie in mijn situatie zitten? (situatie: nog geen intake gesprek gehad bij VU).
Finasteride slikken.
-
Nuraya
-
elke
Re: Finasteride slikken.
Je remt met finas je testo ook niet. Alleen de dht vorming ervan wat mannelijke kaalheid tegen zou gaan.
-
Nuraya
Kan ik dat krijgen zonder recept?elke schreef:Ik zou dan voor androcur gaan...finasteride komt niet zo positief in het nieuws de afgelopen tijd.
Je remt met finas je testo ook niet. Alleen de dht vorming ervan wat mannelijke kaalheid tegen zou gaan.
-
elke
Nee. Het beste kun je wachten tot je bij de VU terecht kunt. Of je huisarts zeggen dat je last hebt van een te hoog libido en dat dit je functioneren in de weg staat en je daarom androcur wil...geen idee of je dat zal lukken en is afhankelijk van de huisarts....je zou hem kunnen vertellen dat je ts bent...maar dat durf je niet aan geloof ik?
-
elke
Te lang androcur slikken zonder oestrogeen kan leiden tot botontkalking moet ik er even bij zeggen. Dus uitzicht hebben op een oestrogeenbehandeling is wel verstandig...
Veel succes en geluk meid...
Weet zeker dat je hastikke mooi wordt...
Het is alleen nu heel moeilijk voor jou.
Liefs
Elke
Liefs
Elke
-
Nuraya
Ik heb het al verteld aan de huisarts! Ik denk dat ik maar even langs ga dan.elke schreef:Te lang androcur slikken zonder oestrogeen kan leiden tot botontkalking moet ik er even bij zeggen. Dus uitzicht hebben op een oestrogeenbehandeling is wel verstandig...
Liefs
Elke
Nooit heeft iemand me 'meid' genoemd en nooit heb ik me zo geweldig gevoeld.
-
elke
Nou het is een eer de eerste te mogen zijn dan !
Veel succes en geluk !
Veel succes en geluk !
-
Veronica
Ik zou als je van plan bent te gaan naar VU of PIG om niks ervoor te slikken zoals Androcur of Oestrogenen, ze nemen namelijk een 0 meting (bloedwaarden, testosterongehalte ect) op als je groen licht krijgt, en mocht je al hormonen slikken dan moet je van hun stoppen zodat zij jouw normale waardes kunnen meten.
Zelfmedicatie is en blijft link, je moet echt weten waar je mee bezig bent en als je plannen hebt om bij VU of PIG te gaan zou je in mijn ogen beter niet zelf aan moeten beginnen.
Zelfmedicatie is en blijft link, je moet echt weten waar je mee bezig bent en als je plannen hebt om bij VU of PIG te gaan zou je in mijn ogen beter niet zelf aan moeten beginnen.
-
Remy
Halo Dames
Ik heb 2 welen terug in Polen Jelenia Gora een haar transplantatie ondergaan 750 grabs alleen de voorkant , achterkand is niet gedaan , volgens die arts gaat dat wel dicht groeien met finasteride . die ik dan daar ook op recept gekocht heb , wel duur 28 tabletjes met 1 mg finasteride voor 50 euro , deze zou ik een jaar moeten slikken volgens deze arts.1 per dag.
Het resultaat van deze haar tranplantatie zou nog een paar maanden op zich moeten laten wachten , de haar fonikels zouden een paar maanden rust nodig hebben voordat ze weer gaan groeien.
Ik hoop dat het gaat lukken , de kosten van deze haar tranplantatie was 1700 euro volgens mij heel wat goedkoper dan hier in nederland.
Er was engels sprekend personeel.
Groetjes Remy
Ik heb 2 welen terug in Polen Jelenia Gora een haar transplantatie ondergaan 750 grabs alleen de voorkant , achterkand is niet gedaan , volgens die arts gaat dat wel dicht groeien met finasteride . die ik dan daar ook op recept gekocht heb , wel duur 28 tabletjes met 1 mg finasteride voor 50 euro , deze zou ik een jaar moeten slikken volgens deze arts.1 per dag.
Het resultaat van deze haar tranplantatie zou nog een paar maanden op zich moeten laten wachten , de haar fonikels zouden een paar maanden rust nodig hebben voordat ze weer gaan groeien.
Ik hoop dat het gaat lukken , de kosten van deze haar tranplantatie was 1700 euro volgens mij heel wat goedkoper dan hier in nederland.
Er was engels sprekend personeel.
Groetjes Remy