Mijn kleine samplesize even buiten beschouwing latende strookt dat met het gegeven dat de 2 slimste mensen die ik ken toevallig ook mtf zijn.alida schreef:Nou, als ik me goed herinner bleek uit dat SCP-rapport dat transgenders gemiddeld juist ietsje hoger opgeleid zijn.
Hoogopgeleide MtF's tussen de 20 en 35
-
Raisa
Re: Hoogopgeleide MtF's tussen de 20 en 35
-
Anon20180501
Omdat ik niet hoog opgeleid ben zullen mijn opmerkingen waarschijnlijk de boekenplanken niet halen maar...
Een opleiding volgen is toch alleen maar je aangeboren intelligentie in de praktijk brengen en onderhouden..?
Zo kan dus een luie leerling die na de leerplichtige jaren de boekentas inruilt voor een minimumloon net zo intelligent zijn als een universitair afgestudeerde dokter.
Ik was dus zo'n luie leerling die een klerehekel had aan school maar de laatste 16 jaar is mijn intelligentie 4x gemeten door een psychiater en al die keer kwam die uit boven de 130. Niet dat ik er elke dag iets mee doe hoor, meestal laat ik mijn gevoel spreken...
Voor een fijn contact en/of een relatie lijken mij gedeelde interesses van meer belang. Ook kunnen mensen met een minder hoog IQ uitblinken in bepaalde onderwerpen en zo een fijne (gespreks-)partner voor anderen zijn.
x'jes en liefs
Daniéla
Een opleiding volgen is toch alleen maar je aangeboren intelligentie in de praktijk brengen en onderhouden..?
Zo kan dus een luie leerling die na de leerplichtige jaren de boekentas inruilt voor een minimumloon net zo intelligent zijn als een universitair afgestudeerde dokter.
Ik was dus zo'n luie leerling die een klerehekel had aan school maar de laatste 16 jaar is mijn intelligentie 4x gemeten door een psychiater en al die keer kwam die uit boven de 130. Niet dat ik er elke dag iets mee doe hoor, meestal laat ik mijn gevoel spreken...
Voor een fijn contact en/of een relatie lijken mij gedeelde interesses van meer belang. Ook kunnen mensen met een minder hoog IQ uitblinken in bepaalde onderwerpen en zo een fijne (gespreks-)partner voor anderen zijn.
x'jes en liefs
Daniéla
-
Fay
Nou dat wordt dan lachen met mijn 73, waar wil je het over hebben?
Fay
Fay
-
Anon20180501
We kunnen het over auto's hebben, hoe het kan dat ze in een bocht niet de neiging hebben rechtdoor te willen gaan?

-
Fay
Iets met natuurwetten, how about existentiele dwanggedachten, de stem van gene zijde, de mannen van ypsilon
Fay
Fay
-
Anon20180501
Dat en differentiatie... 
-
Fay
akkoord
Fay
Fay
-
LisaM
Daniéla schreef:We kunnen het over auto's hebben, hoe het kan dat ze in een bocht niet de neiging hebben rechtdoor te willen gaan?

-
Anon20180501
Had ik nu toch maar naar school gegaan...

-
LisaM
Dit is een eitje, deze was voor mij een stukje moeilijker:Daniéla schreef:Had ik nu toch maar naar school gegaan...

Fourier transformaties, jakkes!
Lastig werd het pas bij de 3d kringintegralen...