Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gevoel

Pas ik nou in een hokje of niet?
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Gevoel

Bericht door Kitty »

Arike schreef:/me was een keer op "damesdag" in de sauna :roll:

Eens maar nooit weer... Errug...
Dat verdient een kort verslag want je maakt me wel heel nieuwsgierig.
Knap dat jij dat gedurfd hebt hoor... ik zou dat echt nooit durven (maar gelukkig trekt het me ook niet).
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gevoel

Bericht door Eva »

Het is al wel weer een tijd geleden, maar ik werd ooit (als man) salarisadministrateur bij een bekend optiekbedrijf. We werkten daar allemaal samen in 1 ruimte en alle overigen waren vrouw. Het ging niet goed. De sfeer was onprettig. Na een aantal weken riep de directeur me bij zich voor een gesprek. Hij had zich danig vergist om mij aan te stellen, vertelde hij. Van zijn vrouw (die daar ook werkte) had hij begrepen dat vrijwel iedereen zich enorm geremd voelde door mijn aanwezigheid. Grove uitdrukkingen en gore moppen konden alleen als ik even weg was.
Helaas had ik toen nog geen idee over mijn feitelijke identiteit; althans niet bewust. Het leek me gewoon wel prettig om met een groep vrouwen samen te werken. Gedesillusioneerd heb ik het bedrijf verlaten.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Gevoel

Bericht door Jessy »

Vind ik wel een beetje kortzichtig van die directeur. En van de andere dames, om zich zo af te sluiten enkel omdat er een "man" bij zou zijn. We zijn toch allemaal mensen?
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Gevoel

Bericht door Judiana »

lompe apen heb je idd, zelf ook ervaring mee helaas,

zal jullie besparen wat allemaal.....
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gevoel

Bericht door Eva »

Die directeur was eigenlijk een heel aardige man, Jessy. Hij was alleen erg teleurgesteld dat het niet werkte. Eigenlijk... was zijn vrouw (zijn voormalige secretaresse) de baas...
Maar goed, hij was ook best wel blij met eens per 5 jaar een nieuwe Corniche. Sommige mannen kun je al met een lolly blij maken.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Gevoel

Bericht door Jessy »

Dan neem ik terug wat ik over de directeur zei. Toch erg jammer dat het op de werkvloer niet echt werkte (wat een ironische zin).
Als een rem tussen de man en vrouw hokjes de oorzaak was, vind ik dat wel een beetje betreurenswaardig...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.