1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)
-
intrans
Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt
Laserbehandeling 6 & 7 ook achter de rug, ik eis dat ze telkens hoger gaat omdat ik niet kan wachten om voorgoed van die rotbaard af te zijn!!!
-
jacqueline
hogere stand betekent ook meer pijn en een toenemend risico op alsnog verbrande huid
-
intrans
achja ik ben ongeduldig
-
Silvia
dat ben ik ook !intrans schreef:achja ik ben ongeduldig
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Fay
Of dat veel helpt is nog maar de vraag, je heb nu eenmaal te maken met de cyclus van je haargroeiintrans schreef:Laserbehandeling 6 & 7 ook achter de rug, ik eis dat ze telkens hoger gaat omdat ik niet kan wachten om voorgoed van die rotbaard af te zijn!!!
Wat er nu zit kan je wegbranden met standje 47, de haartjes die nog op moeten komen in een andere cyclus neem je daar niet in mee
Fay
-
Naidje
Ik heb er inmiddels 4 IPL sessies opzitten en ik begin nu wel resultaten te zien. M'n kin en kaaklijn blijven nog erg hardnekkig, maar op mijn bovenlip en vooral op mijn wangen is bijna niets meer over. Hooguit een paar plukjes. Scheren gaat nu ook een stuk makkelijker en irriteert m'n huid veel minder omdat het gewoon sneller klaar is.
Wel merk ik dat nu op m'n jukbeenderen het haar veel dikker/donkerder terug komt. Ziet er erg vreemd uit.
Wel merk ik dat nu op m'n jukbeenderen het haar veel dikker/donkerder terug komt. Ziet er erg vreemd uit.
-
NaomiClareNL
Na 8 sessies in de loop der jaren was er al heel veel weg. Ga vervolgens van de hormonen af en het haar kwam extra sterk terug (meer en stugger, oestrogeen heeft toch wel wat invloed hoor) na sessie 9 begin van dit jaar. Ook nog eens zwart terwijl ik nooit een zwarte baard gehad heb, altijd rossig. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen
.
Inmiddels afgelopen donderdag sessie 10 gedaan en dat was voor het eerst echt van aaauw!

Inmiddels afgelopen donderdag sessie 10 gedaan en dat was voor het eerst echt van aaauw!
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Danielle
Van dat stoppen met hormonen heb ik ook behoorlijk last gehad. Donkerder baardhaar dan ooit. Twee weken terug van de nood een pijnlijke deugd gemaakt voor een laserbehandeling, nummer 13. Dat was de pijnlijkste ooit maar ik heb ook niet eerder zo duidelijk verschil gezien na een behandeling. Na wat twijfelen besloten dat ik deze zomer gewoon doorga met laseren, zonaanbidder ben ik toch al niet en ik vind mijn zonnehoed steeds leuker staan. Heb bij de laatste behandeling ook mijn decolleté laten zappen. Dat stuk moest ik helaas wel zelf betalen, gelukkig is de € 40 euro te overzien.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
intrans
Behandeling nr. 8 ook achter de rug, kan niet wachten tot het eindelijk een keer klaar is..
-
Silvia
ik snap wat je voel intrans !
vrijdag moet ik ook weer er na toe
ben blij als het eens klaar is !
vrijdag moet ik ook weer er na toe
ben blij als het eens klaar is !
Everyone is Perfect in their Own Way