Zelf permanent ontharen (elektrolyse)

Amy

Re: Zelf permanent ontharen (elektrolyse)

Bericht door Amy »

Eveliene schreef:Op schaamhaar werkt het prettig, je trekt de haartjes uit zonder dat het ook maar enige pijn doet. Nou mijn kleine stukje baard nog wat laten groeien waar het het meest wit is want dat schiet niet echt op. Dit systeem werkt niet met een naald maar met een pincet die warmte afgeeft aan het haar waarna je het haartje pas mag uittrekken zodra het apparaatje een piepje geeft. Ik weet nog niet wat ik er vn moet denken maar pijnloos schaamhaar epileren met een pincet maakt me voorlopig toch blij.
Ben benieuwd of ze terug komen dan maar dat duurt wel een tijd om er achter te komen denk ik. Pijnloos epileren klinkt anders ook wel aantrekkelijk. :P
diederique

Bericht door diederique »

Wat ik mij afvraag? Als je eenmaal een tijd hormonen gebruikt neemt de haargroei op de rest van je lichaam toch gigantisch af? Waarom dat nog zelf "professioneel" willen epileren?
Ik gebruik nu 4 jaar hormonen en scheer/epileer al zeker drie jaar hooguit 1-2x per jaar stukjes van mijn buik, borst, billen en rug, hooguit 1x 3mnd mijn onderbenen en 1x3mnd mijn onderarmen (meestal gebruik ik in het voorjaar een keer of drie de IPL dan blijven ze zomerdag wat langer weg). Daarbij genomen het feit dat ik 6 mnd per jaar vrijwel fulltime in bikini loop, is er bij mij, anders dan in mijn schaamstreek en in mijn gezicht vrijwel geen haargroei meer Ooit in de prehistorie was ik donkerbehaard en verwijderde ik iedere veertien dagen mijn lichaamshaar.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

zoveel mensen , zoveel verschillen blijkbaar..... zo ook met de effecten van hormonen. Er zijn ook bio's met veel haargroei.........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

De een heeft geluk met de hormonen en de ander minder. Het is wel verminderd maar niet in dien mate dat ik nu zonder ontharing kan. Gelukkig groeit mijn haar niet zo hard als dat van mijn ex.