Getrouwd en kinderen, hoe verder?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Janneke

Re: Getrouwd en kinderen, hoe verder?

Bericht door Janneke »

Irene schreef:omdat het je m.i. eigenlijk geen fuck aangaat om proberen te begrijpen in welke chit anderen veelal zitten. Blijf beter bij je eigen sores :(
Oh, Irene toch wat klinkt nu ontzettend naar. Je hoeft toch niet te reageren of mijn vraag te beantwoorden?
Janneke

Bericht door Janneke »

Dank je wel Jolanda!
Janneke

Bericht door Janneke »

Dank je wel Jolanda!
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

voor mij klinkt het helemaal niet naar, jouw vraag klinkt voor mij naar.. en bovendien is de situatie veelal naar.. waarom ben je daar toch zo nieuwsgierig naar?
Janneke

Bericht door Janneke »

Irene schreef:voor mij klinkt het helemaal niet naar, jouw vraag klinkt voor mij naar.. en bovendien is de situatie veelal naar.. waarom ben je daar toch zo nieuwsgierig naar?
Om er van te leren!
diederique

Bericht door diederique »

Janneke, Ik weet niet wat je er van wil leren. Maar als het je werkelijk raakt. Lees dan mijn blog (http://www.diederique2.wordpress.com" target="_blank). Meer dan 100 impressies over een oudere transvrouw met partner en (af en toe in de verhalen) kinderen. Als je er verder vragen over hebt, dan graag als een pb.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Joyce

Bericht door Joyce »

Janneke schreef:
Irene schreef:voor mij klinkt het helemaal niet naar, jouw vraag klinkt voor mij naar.. en bovendien is de situatie veelal naar.. waarom ben je daar toch zo nieuwsgierig naar?
Om er van te leren!
Wat wil je hiervan leren, je zit niet in deze situatie en zoals ik begrijp zal je daar ook noot in komen, dus wat wil je nu leren.
Irene heeft ook volkomen gelijk met haar opmerkingen.

Het is een zeer persoonlijke vraag in een openbaar gedeelte, heb je dan geen respect voor de privacy van anderen en dan nog info waar je niets mee kunt en iets zult doen.
Deze vraag is hier ongepast en deze vraag van jou kant is onterecht, irrelevant en kan kwetsbaarheid uitlokken.
Janneke

Bericht door Janneke »

diederique schreef:Janneke, Ik weet niet wat je er van wil leren. Maar als het je werkelijk raakt. Lees dan mijn blog (http://www.diederique2.wordpress.com" target="_blank). Meer dan 100 impressies over een oudere transvrouw met partner en (af en toe in de verhalen) kinderen. Als je er verder vragen over hebt, dan graag als een pb.
Dank je wel! Ik ga het lezen
Janneke

Bericht door Janneke »

Joyce schreef:
Janneke schreef:
Om er van te leren!
Wat wil je hiervan leren, je zit niet in deze situatie en zoals ik begrijp zal je daar ook noot in komen, dus wat wil je nu leren.
Irene heeft ook volkomen gelijk met haar opmerkingen.

Het is een zeer persoonlijke vraag in een openbaar gedeelte, heb je dan geen respect voor de privacy van anderen en dan nog info waar je niets mee kunt en iets zult doen.
Deze vraag is hier ongepast en deze vraag van jou kant is onterecht, irrelevant en kan kwetsbaarheid uitlokken.
Irrelevant is mijn vraag zeker niet gezien de antwoorden van anderen en je kwetsbaar opstellen maakt een mens alleen maar mooier. Ik heb het idee dat ik een gevoelige snaar heb geraakt met mijn vraag waarvan sommige niet van weten hoe ze er mee moeten omgaan. Wat wel een goed idee is is deze diskussie voort te zetten in het besloten forum.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

och Janneke, ga toch fietsen met je gevoelige snaar, elke transsnaar is hier gevoelig, dat snap jij toch wel?