ze hebben nooit me aangesproken met mijn geboorte naam of me nieuwe naam ,
in de wachtkamer kijk ik naar de deur en zie haar aan komen en ze knikte en weet ik mag komen
dus ze heb nooit een naam genoemd ook niet me achternaam
Great!
Trouwens, weet iemand hoe lang het meestal duurt voordat ze reageren na het opsturen van de machtigingsbrief? Omdat ik direct nadat ik gebeld had die brief al op de mat had had ik weer een snelle reactie verwacht, maar het is nu ongeveer een week geleden dat ik m opgestuurd heb, en nog steeds niks. Begin een beetje bezorgd te worden dat ie misschien niet aangekomen is ofzo :s *paranoid mode*
Ik heb het VU alleen mn mobiel nummer gegeven, en die neem ik ALTIJD op als die gebeld wordt (omdat het dan echt specefiek voor mij is), ook als ik het nummer niet herken. Ik draag dat ding altijd bij me en ben nog niet gebeld, dus daar kan het niet aan liggen.
Zou ik misschien ook een mailtje naar Jos kunnen sturen? Zijn email staat onderaan de brief... en als het kan doe ik dat liever dan bellen.
Oke, dan stuur ik hem gewoon een mailtje. Wou daar nog ff mee wachten omdat ik ook niet 'zeurderig' ofzo wil zijn, heh. (en vaak als ik er dan achteraan ga is het net op dat moment gefixt en heb ik zoiets van... oeps :s) Maar in onzekerheid zitten is ook niet prettig.
Trouwens... kan ik dat mailtje het beste ondertekenen met mijn geboortenaam of met Erik? (evt met een opmerking van "ik weet dat ik nog niet gediagnosticeerd ben, maar geef de voorkeur aan deze naam. Sta onder *geboortenaam* geregistreerd" ofzo) Ik wil ofc liever niet mijn geboortenaam gebruiken... :/