Hallo MichelleH, heb je mogelijk voor ons een hyperlink naar dat Staatsblad, waarin het besluit tot inwerking treden van de nieuwe BW 1:28 dan wel is vermeld ?MichelleH schreef:De verwarring zit mogelijk hierin dat een besluit tot inwerkingtreding van een wet in de regel afzonderlijk in het Staatsblad wordt bekend gemaakt. Nu is dat meegenomen in een ander besluit in het Staatsblad.
geslachtswijziging GBA
-
Sabrina40
Re: geslachtswijziging GBA
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
http://www.rijksoverheid.nl/bestanden/d ... 4222-1.pdf" target="_blank
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Emma
- Beheerder
Klopt. Maar alles is nu bekend gemaakt... Behalve de lijst met onafhankelijke deskundigen.MichelleH schreef:De verwarring zit mogelijk hierin dat een besluit tot inwerkingtreding van een wet in de regel afzonderlijk in het Staatsblad wordt bekend gemaakt. Nu is dat meegenomen in een ander besluit in het Staatsblad.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
diederique
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat na de wijziging van het geboorteregister in je geboorte gemeente de aanpassing van BRP Basis Registratie Personen (voorheen GBA) kan plaats vinden zodat je in je woongemeente een nieuw paspoort/rijbewijs kan aanvragen?
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Emma
- Beheerder
Nee, eigenlijk niet. De een zegt dat het meteen wordt ingevoerd en dan per elektronische berichtendienst naar je woongemeente gaat, de volgende zegt dat de wijziging meteen per post wordt opgestuurd en weer een ander zegt dat er binnen twee weken een afschrift van het geboorteregister naar je woongemeente gaat. Ik ben het even kwijt.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Sabrina40
Ik had dat blad ook al , maar ik heb er eerst ook gewoon overheen gelezen dat die wet zelf nu ook van kracht is. Dus mogelijk niet zo verwonderlijk, dat men dat op die gemeentehuizen ook doet.Emma schreef:Klopt. Maar alles is nu bekend gemaakt... Behalve de lijst met onafhankelijke deskundigen.MichelleH schreef:De verwarring zit mogelijk hierin dat een besluit tot inwerkingtreding van een wet in de regel afzonderlijk in het Staatsblad wordt bekend gemaakt. Nu is dat meegenomen in een ander besluit in het Staatsblad.
-
Romy Danielle
Net bericht van Jos:
"Wij hebben meer dan 400 aanvragen…de eerste 2 weken van juli worden ze verzonden
De rekening komt later"
Dus niet eerst een factuur en dan verklaring, zoals op de site staat, maar andersom?
"Wij hebben meer dan 400 aanvragen…de eerste 2 weken van juli worden ze verzonden
De rekening komt later"
Dus niet eerst een factuur en dan verklaring, zoals op de site staat, maar andersom?
-
jacqueline
mooi toch.....de verklaring is dan binnen...of we de rekening betalen is een tweede 
-
Claire
vandaag nog een keer gevraagd in de gemeente maar dat wisten ze niet.diederique schreef:Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat na de wijziging van het geboorteregister in je geboorte gemeente de aanpassing van BRP Basis Registratie Personen (voorheen GBA) kan plaats vinden zodat je in je woongemeente een nieuw paspoort/rijbewijs kan aanvragen?
Barneveld bv stuurt het om 2100 op maar of volgende dag erin staat was een goede vraag
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Emma
- Beheerder
Als het 2100u is, is dat met de grote automatische EDI ronde. Toen ik dat tijdstip noemde ging bij de ene ambtenaar in Rotterdam een lampje branden.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]