Emma schreef:Als het 2100u is, is dat met de grote automatische EDI ronde. Toen ik dat tijdstip noemde ging bij de ene ambtenaar in Rotterdam een lampje branden.
een slimmer ambtenaar Emma nou vertel je sprookje
Maar dat is dan toch automatisch zou de volgende dag er moeten staan zou je denken.
Of een andere ambtenaar moet ook weer op knopje accepteer drukken
Ik heb afspraken staan 7 juli in Barneveld en 10 juli in Almere,
Nou maar hopen dat de VU het red.
Misschien even aanbieden om te helpen met vouwen scheelt misschien wat...
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
Ik heb met de ambtenaar in Rotterdam afgesproken dat ik hun rechstreekse nummer bel zodra ik mijn verkkaring heb en dat ik dan dezelfde dag of de volgende dag nog terecht kan....
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
Ik moet zeggen dat ik niets dan lof heb over hoe de Gemeente Amersfoort heeft meegedacht tot nu toe. Ik kwam via-via een nieuwsbulletin voor gemeente ambtenaren onder ogen. Daarin wat nieuws over paspoorten e.d. en wat uitleg over de transgenderwet. In dat artikeltje werd gesproken over dat je aangifte doet bij de burgerlijke stand. Toen viel er bij mij een beetje een kwartje. Een slordige dertig jaar nadat mijn vader aangifte deed van mijn geboorte, zit ik straks in datzelfde gemeentehuis om ook aangifte te doen met iet s dat betrekking heeft tot mijn geboorteakte. Vind ik best wel iets hebben zo.
Ik ben duidelijk minder lovend over de gemeente Den Haag. Een afspraak, die ik al voor dit doel met hen gemaakt had moest ik afzeggen, omdat mijn wens uitsluitend via invulling van een aanvraagformulier op hun website in behandeling zou kunnen worden genomen. Dat aanvraagformulier zou op hun website gezet worden zodra in het Staatsblad is aangekondigd, dat de gewijzigde wet BW 1:28 op 1 juli van kracht zal worden. In artikel 2 van Staatsblad 2014 - 222 van 19 juni jl. wordt die wet inderdaad per 1 juli a.s. van kracht, maar er staat nog steeds geen aanvraagformulier op hun website. Ik vraag mij af, hoe soepel of juist niet dat in vele kleinere geboortegemeenten verloopt. Morgen natuurlijk alweer bellen.
Sabrina40 schreef:Ik ben duidelijk minder lovend over de gemeente Den Haag. Een afspraak, die ik al voor dit doel met hen gemaakt had moest ik afzeggen, omdat mijn wens uitsluitend via invulling van een aanvraagformulier op hun website in behandeling zou kunnen worden genomen. Dat aanvraagformulier zou op hun website gezet worden zodra in het Staatsblad is aangekondigd, dat de gewijzigde wet BW 1:28 op 1 juli van kracht zal worden. In artikel 2 van Staatsblad 2014 - 222 van 19 juni jl. wordt die wet inderdaad per 1 juli a.s. van kracht, maar er staat nog steeds geen aanvraagformulier op hun website. Ik vraag mij af, hoe soepel of juist niet dat in vele kleinere geboortegemeenten verloopt. Morgen natuurlijk alweer bellen.
Wat raar toch weer dat zo'n gemeente dan weer zo'n afwijkende regeling maakt.
Misschien een idee om deze bij TNN neer te leggen?
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
Sabrina40 schreef:Ik ben duidelijk minder lovend over de gemeente Den Haag. Een afspraak, die ik al voor dit doel met hen gemaakt had moest ik afzeggen, omdat mijn wens uitsluitend via invulling van een aanvraagformulier op hun website in behandeling zou kunnen worden genomen. Dat aanvraagformulier zou op hun website gezet worden zodra in het Staatsblad is aangekondigd, dat de gewijzigde wet BW 1:28 op 1 juli van kracht zal worden. In artikel 2 van Staatsblad 2014 - 222 van 19 juni jl. wordt die wet inderdaad per 1 juli a.s. van kracht, maar er staat nog steeds geen aanvraagformulier op hun website. Ik vraag mij af, hoe soepel of juist niet dat in vele kleinere geboortegemeenten verloopt. Morgen natuurlijk alweer bellen.
Wat raar toch weer dat zo'n gemeente dan weer zo'n afwijkende regeling maakt.
Misschien een idee om deze bij TNN neer te leggen?
Dat heb ik natuurlijk dus al eerder uitvoerig gedaan.