Adamsappelreductie

Veronica

Re: Adamsappelreductie

Bericht door Veronica »

Daphne schreef:Hey,

Ik ben zelf nu reeds paar maanden geleden gestart met hormonen en moet nu nog wachten tot na de zomer voor mijn ontharing (ondertussen wel al laten waxen). Maar na je operatie zie je dan een litteken? Bij mij zie je die adamsappel namelijk niet zo goed enkel als je er echt op zou letten en twijfel er nog over. En maken ze de incisie op de plaats zelf ? Ik had al eens gelezen dat dit hoger gebeurt bij sommige.

En eenmaal je inderdaad begonnen bent gaat het allemaal zeer snel :) ik heb zelf nog maar enkel hormonen kunnen doen maar de rest staat al allemaal vast met afspraken. Ik ga wel bij het Uz genderteam in gent en gelukkig voor mij gaat het hele transitie proces snel vooruit.

Ik weet niet hoe het in Gent aan toe gaat maar hier moet je aan bepaalde eisen voldoen zodat die reductie wordt vergoed.

Ahja ik heb pech, een hele flinke adamsappel, pas volgend jaar halen ze hem weg :/ (procedures noemen ze dat...)
Afbeelding
Daphne

Re: Adamsappelreductie

Bericht door Daphne »

Ik denk ook wel dat er in Gent bepaalde eisen zullen zijn aangezien dat voor al de rest ook wel zo was. Maar mijn psycholoog heeft er nog niets over gezegd dus denk ik dat het dan niet echt nodig zal zijn in mijn geval. Dat geluk heb ik dan wel nog.

Zoveel zaken die zo lang duren hé. Zelf ben ik nog aan het wachten voor de voornaamswijziging wat het langst duurt voor mij 6maanden al de rest valt eigenlijk nog mee aangezien het een "duidelijk" geval blijkbaar was en hebben ze bij het genderteam alles al zeer snel kunnen inplannen waardoor al zeer veel zaken vastliggen en ik nu niet zo lang moet wachten op alles.

Eigenlijk zou ik het eens moeten vragen ivm terugbetaling hier in Gent. Ik weet dat laserbehandeling niet terugbetaald wordt :(
Be who you truly are it will set you free.
Afbeelding