Nieuwe chat! Zie dit topic.

Borstgroei

Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Borstgroei

Bericht door Hedwich »

Sinds 10 maand ben ik aan de HRT. Vanaf anderhalve maand begon ik gevoelige tepels te krijgen. In de derde tot en met de zesde maand zijn mijn dames flink gegroeid. Daarna hebben ze een tijdje stil gestaan en de tepels werden minder pijnlijk. De afgelopen week merkte ik dat ze er wel weer een schepje bovenop hadden gedaan. Ik heb nu een A-cup en hoop een B-cup te krijgen. Ik geef ze dagelijks borstmassage. Het schijnt de groei te bevorderen. maar het is ook gewoon een heel fijn gevoel. :D Zet 'em op dames!

Afbeelding

De rest mogen jullie zelf bedenken. :P
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Borstgroei

Bericht door Eva »

Op andere plekken al wel eens naar verwezen, maar dan nu nog maar eens :)
BORSTJES, hoe kom ik eraan? (…en hoe kom ik eraf?!)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstgroei

Bericht door Anon20180501 »

Bij mij schiet het ook lekker op. Slik nu zo'n 10 maanden hormonen en vul een A-cup helemaal. Af en toe lassen ze een pauze in om daarna vol energie weer te toppen. Dat voel ik dan en heb nog nooit zoiets fijns gevoeld. Wie mooi wil zijn moet hormonen slikken.

Hetzelfde verhaal als Hedwich zo'n beetje.
Xandra
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 mar 2012, 15:49
Gender: Vrouw

Re: Borstgroei

Bericht door Xandra »

Na derde maal gestart te zijn met de moontjes, groeiden ze nu weer in twee maanden naar oude B-cup, waren door jaren stoppen behoorlijk geslonken. Geniet van de borstjes en mooie grote tepels en tepelhoven, ook partner behandelt ze met liefde. Borst massage is voor mij erg belangrijk anders ontstaan er "klonten"in de borsten, maar vind de massage geen straf.
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Borstgroei

Bericht door Marina1993 »

Hee vraagje he..

Als je groeipijn hebt he... moet dat dan perse in de tepel zyn? want ik heb het helemaal aan de zykant ook kliertjes en vooral de linker

xx
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstgroei

Bericht door Anon20180501 »

Ja hoor, Marina, dat is heel gewoon. Had ik in het begin ook 'last' van, maar dan aan de rechterkant, maar het is na 2 mnd. ongeveer opgehouden.