Winkel ervaringen
-
Jessy
Re: Winkel ervaringen
...maar we zien het wel graag 
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Judiana
gister nog, zooltjes gehaald voor mijn laarzen, ja ik heb zooltjes nodig voor mijn laarzen
( ik zag de man denken, dus ik, ja met hakken) gehehehe
( ik zag de man denken, dus ik, ja met hakken) gehehehe
-
Hedwich
Doe waar jij je prettig bij voelt, Tyler.Tyler schreef:Betekent dat dat ik foto's moet plaatsen?
-
Tyler
Toch besloten om vandaag al de stad in te gaan met Chris, hij moest en zou een gilet hebben voor een verjaardag morgen. Dus wij naar de C&A want daar zijn die dingen betaalbaar. Het werd vrij snel duidelijk dat het nog een hele tijd gaat duren voor ik een pak aan kan helaas. Voelde even wel lullig om het zo maar te zeggen. Hij had wel iets moois gevonden. Staat hem goed. Mazzelaar. Daarna zijn we naar een klein herenzaakje gegaan om een spijkerbroek te zoeken. Ze hebben een hele kelder vol en Chris (die vriend van me (is trouwens ook een ex (en soms net een vrouw (heerlijk!)))) vertelde me dat hij daar altijd heel goed geholpen wordt en dat hij altijd heel tevreden is over het personeel. In eerste instantie dacht de verkoper dat het voor Chris was maar toen duidelijk was dat ik een mannenmodel spijkerbroek zocht schakelde hij meteen over en was het allemaal geen probleem. "Welke maat heeft u?" "Ik heb geen idee, daarom kom ik naar jullie toe." "Geen probleem, probeer deze maar, dan kijken we even hoe hij zit." Ik voelde me wel behoorlijk kwetsbaar toen ik daar stond in dat paskamertje, wetend dat als ik naar buiten zou stappen mensen uitgebreid zouden kijken hoe het allemaal zat, ook daar beneden... Ik kan niet wachten tot ik duidelijker ben wie ik ben zeg maar. Het is uiteindelijk een Gstar 3301 geworden. Resultaat is te zien in de foto thread. Een hele gewone spijkerbroek voor alledag. Iets wat ik gewoon kan dragen zonder dat er een gelegenheid hoeft te zijn. Perfect. Dit is tenslotte niet verkleden. Dit is voor het echt. Voelt goed. Caro (mn beste vriendin) heeft meteen een foto gemaakt en op facebook gezet. Er zijn wat verwarde reacties van mensen die nog niet helemaal door hebben wat er aan de hand is maar de meeste reacties zijn positief.
Sorry, beetje uitgebreid verhaal maar het is tenslotte mijn eerste winkel ervaring als man. Toch echt heel anders dan shoppen als vrouw.
Sorry, beetje uitgebreid verhaal maar het is tenslotte mijn eerste winkel ervaring als man. Toch echt heel anders dan shoppen als vrouw.
-
Hedwich
Zo tof voor je, Tyler!Tyler schreef:Perfect. Dit is tenslotte niet verkleden. Dit is voor het echt. Voelt goed.
(en uitgebreidheid is geen bezwaar)
-
Arike
Gaaf dat je eerste winkelervaring zo goed bevallen is, Tyler!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Judiana
lijkt het erop dat vrouwelijk mannelijk shoppen meer geaccepteerd is dan andersom?
-
Hedwich
Geen idee, eigenlijk. Maar niet te snel generaliseren, denk ik, om de moed niet te verliezen. Het hangt af van de omstandigheden; winkel, verkoper, gezelschap, of gewoon geluk / pech.
-
Judiana
was niet mijn bedoeling om te generaliseren sorry....
de geluk vs pech ratio is off the scale hier, dus ik ben geen maatstaf
de geluk vs pech ratio is off the scale hier, dus ik ben geen maatstaf