verwijderen van posts
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: verwijderen van posts
Goed gezegd, Jessy. Eens.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Anon20210626
Als ik iets verkeerds zeg tegen iemand in real life en ik kan best een flapuit zijn, kan ik dat ook niet makkelijk terug draaien . Gezegd is gezegd en dat laat altijd sporen na. Dus wat is het verschil ......
Door schade en schande wijs geworden ......
Deze discussie Komt iedere keer weer boven en iedere keer is het dezelfde herhaling van zetten door de zelfde personen .
Volgens mij worden individuele posts verwijderd als je daar netjes om vraagt en een goede reden hebt en dat is toch gewoon voldoende ?
Ik vind het vaak al jammer dat ik sommige personen nooit meer zie als ze ' verder gegaan zijn ' , net of ik voor die mensen met wie je lief en leed deelde ineens minderwaardig ben en dat ik niet meer voor ze besta . Als dan ineens al die waardevolle deelnames ook weg zijn , heeft het voor niemand nog zin om iets te delen . Ik ben heel bang dat het die kant op zou gaan .
Waarom moet je altijd alleen maar vooruit kijken ?
' ik heb een steen verlegd , in een rivier op aarde .............'
Renée
Door schade en schande wijs geworden ......
Deze discussie Komt iedere keer weer boven en iedere keer is het dezelfde herhaling van zetten door de zelfde personen .
Volgens mij worden individuele posts verwijderd als je daar netjes om vraagt en een goede reden hebt en dat is toch gewoon voldoende ?
Ik vind het vaak al jammer dat ik sommige personen nooit meer zie als ze ' verder gegaan zijn ' , net of ik voor die mensen met wie je lief en leed deelde ineens minderwaardig ben en dat ik niet meer voor ze besta . Als dan ineens al die waardevolle deelnames ook weg zijn , heeft het voor niemand nog zin om iets te delen . Ik ben heel bang dat het die kant op zou gaan .
Waarom moet je altijd alleen maar vooruit kijken ?
' ik heb een steen verlegd , in een rivier op aarde .............'
Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Raisa
Het verschil is dat iemand als bijvoorbeeld een potentieel werkgever niet kan zien wat je in het verleden tegen iemand hebt gezegd, maar wel kan lezen wat je ooit op T-nederland hebt geschreven.Renée schreef:Als ik iets verkeerds zeg tegen iemand in real life en ik kan best een flapuit zijn, kan ik dat ook niet makkelijk terug draaien. Gezegd is gezegd en dat laat altijd sporen na. Dus wat is het verschil
Bovendien heeft een persoon ook het recht om online vergeten te worden.
Wat mij betreft is dat voldoende alleen doen de moderators dat juist niet.Renée schreef:Volgens mij worden individuele posts verwijderd als je daar netjes om vraagt en een goede reden hebt en dat is toch gewoon voldoende ?
-
Anon20210626
Online vergeten is een illusie En zodra je een stap op het net zet , in welke hoedanigheid dan ook , moet je je daar gewoon bewust van zijn . Ook anderen zullen je aanhalen en daar kan je weinig tegen doen .
Overigens , heb je facebook ??????
Werkgever...... Ik heb het de mijne gewoon verteld ..... En ik schaam me er niet voor . Als ik dat zou doen was ik lekker in de kast gebleven , zoals velen ook doen . Jij en ik hebben er bewust voor gekozen om deze posts te plaatsen , naar buiten te treden en dat anderen die posts kunnen lezen . Ik heb alle posts met een doel geplaatst en ben me er altijd bewust van dat ik dat op INTERNET plaats en niet in mijn persoonlijke dagboek .....
Ik vind het bijzonder naïef om te denken dat je dat helemaal kan uitwissen
Bovendien te stellen dat een ander je had moeten waarschuwen dat als je iets op internet zet , dat anderen dat kunnen lezen en dat weghalen niet mogelijk is ? Is dat niet van eenzelfde strekking als de waarschuwing dat je de kat niet in de magnetron moet stoppen, om deze te drogen ? Ik vind dat een gelijke metafoor ....
Veel persoonlijke topics staan in het verborgen forum en derhalve dus niet googlebaar
Als een werkgever of een toekomstige werkgever daar toegang toe heeft , lijk me fantastisch .......Het schept een band want de desbetreffende is niet voor niets daar
Een verzoek om een topic daar heen te plaatsen is vaak gehonoreerd
En ik bedoel een individuele post of een paar en niet 1078 individuele posts ., of 790 oid........ , Want dat is dus de bedoeling dus ......
Overigens , heb je facebook ??????
Werkgever...... Ik heb het de mijne gewoon verteld ..... En ik schaam me er niet voor . Als ik dat zou doen was ik lekker in de kast gebleven , zoals velen ook doen . Jij en ik hebben er bewust voor gekozen om deze posts te plaatsen , naar buiten te treden en dat anderen die posts kunnen lezen . Ik heb alle posts met een doel geplaatst en ben me er altijd bewust van dat ik dat op INTERNET plaats en niet in mijn persoonlijke dagboek .....
Ik vind het bijzonder naïef om te denken dat je dat helemaal kan uitwissen
Bovendien te stellen dat een ander je had moeten waarschuwen dat als je iets op internet zet , dat anderen dat kunnen lezen en dat weghalen niet mogelijk is ? Is dat niet van eenzelfde strekking als de waarschuwing dat je de kat niet in de magnetron moet stoppen, om deze te drogen ? Ik vind dat een gelijke metafoor ....
Veel persoonlijke topics staan in het verborgen forum en derhalve dus niet googlebaar
Als een werkgever of een toekomstige werkgever daar toegang toe heeft , lijk me fantastisch .......Het schept een band want de desbetreffende is niet voor niets daar
Een verzoek om een topic daar heen te plaatsen is vaak gehonoreerd
En ik bedoel een individuele post of een paar en niet 1078 individuele posts ., of 790 oid........ , Want dat is dus de bedoeling dus ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Raisa
Mijn facebook profiel is vrij karig en bovendien afgeschermd in die zin dat buitenstaanders alleen te zien krijgen wat ik wil dat ze van mij zien. Bovendien kun je zelfs op facebook posts aanpassen of verwijderen en van iedere post bepalen wie het mag zien.Renée schreef:Overigens , heb je facebook ??????
Ik heb deelgenomen in enkele discussies nadat een moderator mij had toegezegd posts met persoonlijke info te willen verwijderen. Die belofte is waardeloos gebleken.Jij en ik hebben er bewust voor gekozen om deze posts te plaatsen , naar buiten te treden en dat anderen die posts kunnen lezen.
Op een forum als dit zou dat echter geen enkel probleem moeten zijn. Er wordt juist een probleem van gemaakt door de mods.Ik vind het bijzonder naïef om te denken dat je dat helemaal kan uitwissen
Dat is een kromme vergelijking omdat weghalen juist wel mogelijk is op een forum als dit.Bovendien te stellen dat een ander je had moeten waarschuwen dat als je iets op internet zet , dat anderen dat kunnen lezen en dat weghalen niet mogelijk is ? Is dat niet van eenzelfde strekking als de waarschuwing dat je de kat niet in de magnetron moet stoppen, om deze te drogen ? Ik vind dat een gelijke metafoor ....
Het gaat mij ook om individuele posts.En ik bedoel een individuele post of een paar en niet 1078 individuele posts ., of 790 oid........ , Want dat is dus de bedoeling dus ......
-
Bep
Tjongejonge wat een venijn af en toe hier.
Eva, waar maak je je in gotsnaam druk om? Een gerechtelijke procedure? Mag ik dan alvast wat vooruitdenken?
Laat je niet kisten Eva. Er zijn op dit forum veel meer goedwillende mensen dan azijnpissers. Schop die laatste groep er maar gewoon af, lijkt me. Bij voorbaat dank.
Eva, waar maak je je in gotsnaam druk om? Een gerechtelijke procedure? Mag ik dan alvast wat vooruitdenken?
Kom nou toch. Als je wereldberoemd wilt worden is dit natuurlijk wel een heel effectieve methode.Eiser, de heer Albertus Johannes van der Gotspe, op het internet ook in vrouwelijke hoedanigheid bekend als Trutholatje, verzoekt de rechtbank ...
Laat je niet kisten Eva. Er zijn op dit forum veel meer goedwillende mensen dan azijnpissers. Schop die laatste groep er maar gewoon af, lijkt me. Bij voorbaat dank.
It's only me, persuing something I'm not sure of
-
Barbarella
Wat een heerlijk stukje zomerse camping retoriek Bep. Na maar liefst 20 van zulke, naar jonge jenever riekende, postings is het niet meer dan terecht dat je jezelf eens flink profileert en gaat BEPalen wie er wel niet welkom zijn op het forum....
Proficiat.
Barbarella
Proficiat.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Raisa
Dan ben ik blij dat ik niet 'travosletje' als nickname heb genomenBep schreef:Eiser, de heer Albertus Johannes van der Gotspe, op het internet ook in vrouwelijke hoedanigheid bekend als Trutholatje, verzoekt de rechtbank ...
-
Janneke
Als deze zogenaamde gebruikersvoorwaarden zaken bevatten, zoals de weigering voor het verwijderen van postings en accounts, dan heeft dat geen zin want de wet prevaleert altijd. Ik vind trouwens ook dat gezegd mag worden dat Eva een mooi forum heeft maar zoals ik uitgelegd heb schort er het één en ander aan. Ik raad dan ook een ieder aan geen berichten meer te plaatsen of een account aan te maken totdat het beheer zijn houding ten aanzien van de privacy en rechten van gebruikers heeft gewijzigd.Jessy schreef:Wellicht kunnen de gebruikersvoorwaarden waar iedereen mee akkoord gaat vóór je kunt registreren iets worden aangepast, desnoods het welkomstmailtje ook iets uitgebreid. 9/10 mensen zullen het niet lezen maar dan is het wel in orde.
Eva doet enorm haar best om voor ons dit forum draaiend te houden, een beetje respect is wel op zijn plaats.
Leuk dat iedereen zich verdiept in deze juridische zaken, maar neem nou eerst eens zelf verantwoordelijkheid voor wat je post. Denk gewoon na voordat je iets neerzet. En als dat gebeurt op een moment dat je je emoties even niet meester bent, heb je nog altijd 48 uur (2 dagen) de tijd om het aan te passen of te verwijderen.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik meen dat deze oproep alle vormen van fatsoen te buiten gaat.Janneke schreef:Als deze zogenaamde gebruikersvoorwaarden zaken bevatten, zoals de weigering voor het verwijderen van postings en accounts, dan heeft dat geen zin want de wet prevaleert altijd. Ik vind trouwens ook dat gezegd mag worden dat Eva een mooi forum heeft maar zoals ik uitgelegd heb schort er het één en ander aan. Ik raad dan ook een ieder aan geen berichten meer te plaatsen of een account aan te maken totdat het beheer zijn houding ten aanzien van de privacy en rechten van gebruikers heeft gewijzigd.
Exit Janneke.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)