Dat gaat snel opeens :D

Robyn

Dat gaat snel opeens :D

Bericht door Robyn »

Ik heb me in februari dit jaar aangemeld bij PIG vanwege patiëntenstop bij het VUmc. Nadat de stop opgeheven is, heb ik me meteen op 29 mei aangemeld (al maakte dat niet uit, je had tot 1 juli om je aan te melden en het zou willekeurig ingedeeld worden om iedereen de tijd te geven).

In de eerste twee weken van juli zou je worden gebeld om een afspraak te maken voor de screening. Ik werd 3 juli gebeld en ik had 10 juli mijn screening al, heel erg snel. Ik had Luc Gijs bij mn screening en hij zei dat ik rekening moest houden met een wachttijd van 2 à 4 maanden dus ik ging uit van de start van de diagnostiek ergens in oktober/november. word ik een tijdje geleden gebeld met de mededeling dat mijn eerste gesprek al ingepland staat op 27 augustus, precies over een week heb ik mijn eerste diagnostische gesprek bij het VU :)
Groetjes,
Robyn
Marieke

Re: Dat gaat snel opeens :D

Bericht door Marieke »

Robyn schreef:Ik heb me in februari dit jaar aangemeld bij PIG vanwege patiëntenstop bij het VUmc. Nadat de stop opgeheven is, heb ik me meteen op 29 mei aangemeld (al maakte dat niet uit, je had tot 1 juli om je aan te melden en het zou willekeurig ingedeeld worden om iedereen de tijd te geven).

In de eerste twee weken van juli zou je worden gebeld om een afspraak te maken voor de screening. Ik werd 3 juli gebeld en ik had 10 juli mijn screening al, heel erg snel. Ik had Luc Gijs bij mn screening en hij zei dat ik rekening moest houden met een wachttijd van 2 à 4 maanden dus ik ging uit van de start van de diagnostiek ergens in oktober/november. word ik een tijdje geleden gebeld met de mededeling dat mijn eerste gesprek al ingepland staat op 27 augustus, precies over een week heb ik mijn eerste diagnostische gesprek bij het VU :)
gaat zeker snel, maar goed dat dat patientenstop gedoe een beetje afgelopen is nu, en er komt nu waarschijnlijk een flinke vaart in en jij zit binnen no-time aan de hrt! :)
Yarrmor

Re: Dat gaat snel opeens :D

Bericht door Yarrmor »

Kijk, ze kunnen het dus wel goed regelen. Fijn voor je dat het bij jou wel snel verloopt. :)