Flirten

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
charleyy

Re: Flirten

Bericht door charleyy »

Ik vraag me nog steeds iets af.

Als je eenmaal een mooie vrouwen stem bereikt hebt, moet je dan altijd moeite blijven doen om die stem te gebruiken of gaat het opgegeven moment vanzelf?
You are beautiful!
Fay

Bericht door Fay »

Niets gaat vanzelf in het leven van een trans , maar met alles, hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het gaat

Fay
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Precies. Het is keihard werken. Niets gaat vanzelf. Maar doe je het goed dan is er ook regelmatig een beloning die je er aan herinnert waar je het voor doet.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
doll89

Bericht door doll89 »

Ik zou via datingsites/apps flirten en dan kun je duidelijk zijn en een beetje een band opbouwen met iemand die het oke vind voordat je afspreekt dan is het minder eng.

En ik zou logopedie proberen, misschien is het iets voor jou. Ik heb er weinig aan gehad, heb het zelf gedaan en geprobeerd, niet met een bepaalde techniek ofzo. Het is vanzelf beter geworden, nu hoort niemand het meer..
Cait

Bericht door Cait »

Hey, met logopedie kom je een heel ent, en wat heel weinig mensen weten is de nieuwste operatie mogenlijk in Korea, Yason voice center doet het.
de stembanden worden daar natuurlijk gelaserd, zoek er maar wat van op. wel tegen een prijs van 7000 dollar, ik had ze gemailed.
ja, ik vind de stem ook vervelend, het verraad je meteen, en ik ben nogal een praat graag persoon. Met je stem kan je meteen goed uiten. voor mij is dat ook 1 van de belangrijkste dingen in de transitie om goed over te komen