Die intake fase bij Jiawan daar kreeg ik wel de kriebels van. Van die vervelende vragen en zo'n vragenlijst op computer enzo, net alsof je gek bent.
Na 1 gesprek was hem al wel duidelijk dat ik in het verkeerde lichaam zat, dus die 2 gesprekken daarna waren gelukkig kort.
Vanaf dat moment kwam ik regelmatig bij Astrid Pascal, die mij heel goed heeft geholpen op elk gebied. Ja, soms zit ze ondertussen even op haar computer, maar dit is bijna altijd om DIRECT een mail te sturen voor jou om een vraag beantwoord te krijgen of om iets voor je te regelen. Ik moet wel zeggen dat ik ook wel eens een 2e mailtje erachteraan heb gestuurd omdat een reactie op zich liet wachten, maar dit is een enkele keer geweest.
De hormoondokters (zo noem ik ze maar even) vind ik ook heel prettig. Alleen Weimar Schultz vond ik altijd wat ouderwets en akward en die stopte al vrij snel toen ik onder behandeling was. De huidige generatie is heel prettig en relaxed. Mevrouw Tuuk ofzo heet ze geloof ik. Ze regelt alles voor je en je kunt ook telefonische afspraak maken en ze is heel behulpzaam en gezellig.
Dr Middelberg die de operaties doet is echt een leuke grappige man. Heel gezellig altijd bij hem en professioneel en goed in wat hij doet.
Ik krijg wel het gevoel dat ze een team zijn, als ik bij Astrid zat belde ze bijvoorbeeld even snel de hormoondokter. Of toen ik een keer bij dr Middelberg kwam was mevrouw Tuuk (de hormoonarts) er ook even bij een middagje etc. En ik vroeg mevrouw Tuuk iets over mijn borsten want ik dacht dat het door de hormonen beetje opgezwollen was een kliertje ofzo, maar zij dacht dat het door de siliconen kwamen dus zij heeft toen voor mij direct contact gezocht met Middelberg etc. En gezegd dat ze elkaar deze vrijdag zien, een teamgesprek, en het dan ook even zouden overleggen enzo. Ja, ze weten wel van elkaar wat er speelt hoor.
mariena70 schreef:ik heb een goede ervaring met het genderteam in gron. maar het ligt er ook aan hoe jij zelf bent naar het team toe en dat helpt vaak ook hoor.
mariena70
Hier ben ik het ook wel mee eens, wees gewoon open, eerlijk en jezelf en maak het jezelf en hun niet te moeilijk. Ze doen echt wel hun best voor je!