Hey!
Ik kreeg vandaag goed nieuws: de 25ste mag ik onder het mes om die tumoren van mijn borst te halen. Nu zal ik worden geopereerd door Dr. Özer. Ik heb nog nooit van hem of haar gehoord. Heeft iemand ervaringen? En zo ja, hoe waren de resultaten?
Operatie door Dr. Özer
-
Mr.X
-
Danielle
Re: Operatie door Dr. Özer
Voor zover ik haar heb gesproken is ze erg aardig. Al was ik het grootste deel van haar aanwezigheid onder narcose.
Mijn srs is door haar uitgevoerd en ik heb geen klachten en ben best tevreden met het resultaat. Ze kan in elk geval goed hechten, littekens zijn minimaal.
Mijn srs is door haar uitgevoerd en ik heb geen klachten en ben best tevreden met het resultaat. Ze kan in elk geval goed hechten, littekens zijn minimaal.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Nathan90
Heb nog even voor je gekeken in verschillende FB groepen waar ik in zit. Er zijn ooit wel wat foto's voorbij gekomen maar kan ze nu niet vinden. Wat ik wel vond is verschillende mensen die bij haar de check-up hebben gehad (dus niet de operatie zelf) en die vonden haar wel kundig overkomen, verder resultaten verschillen, maar dat is altijd zo.
-
Paul
Hmm, nooit van gehoord.
Ik wil je wel alvast heel veel succes wensen!!
Ik wil je wel alvast heel veel succes wensen!!