jij zegt toch `dat je het `schandalig´ vindt`.. Nou dan reageer ik daarop.. Namelijk dat ik vind dat die opmerking m.i. ongepast is en dat je je daarmee in mijn ogen gedraagt als een ´verwend nest´.
Nu kun je er vervolgens wel allerlei drogredenen bijhalen, maar dat is niet echt ter zake, lady...
Eindelijk groen licht!
-
Anon20180730
-
Veronica
Re: Eindelijk groen licht!
Ik zou zeggen, je mag vinden wat je wilt, prima zo have a nice day, want het dringt dus blijkbaar niet door maar goed, ik had een mening en die werd op een heel aparte manier afgekraakt, geen wonder gebeurt wel vaker hier op het forum maar ik trek mij er niks vanaf, vele doen dat wel ik dus niet want zo werkt de wereld niet.Irene schreef:jij zegt toch `dat je het `schandalig´ vindt`.. Nou dan reageer ik daarop.. Namelijk dat ik vind dat die opmerking m.i. ongepast is en dat je je daarmee in mijn ogen gedraagt als een ´verwend nest´.
Nu kun je er vervolgens wel allerlei drogredenen bijhalen, maar dat is niet echt ter zake, lady...
Dat terzijde, ik ben klaar met deze kinderachtige discussie
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Maar eh, voor dit helemaal ontspoort: gefeliciteerd! Ik ben ook vanochtend gebeld en mag ook pas 3 december opdraven, 11 uur bij de endo en uren later ergens in de middag voor de dexa scan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20180730
Haha, Emma, dit was al ontspoord..
Maar proficiat, er zit nu echt de vaart in..
-
Emma
- Beheerder
"De Vaart", inderdaad. Heb al sinds maart groen van Alwin, heb deskundigenverklaring al lang ingeleverd, heb ruim 6 maanden HRT... De vaart zit er inderdaad in maar dat is niet dankzij het VUmc...
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Cait
Emma! dan komen wij elkaar tegen waarschijnlijk! ik heb op 3 december om 10:30 en 13:30..inderdaad een flinke tijd tussen. dus ik zit een half uur voor jou.
ik kon ook volgende maand bloed prikken, maar dan kon ik niet meteen bot onderzoek doen, vandaar dat ik er voor koos om het 3 december te doen zodat ik beide vliegen in 1 klap kon. Is het trouwens de bedoeling dat je 10:30 bij de balie van genderteam staat, of veel eerder? want ik meende dat je ook meteen voor dingen zoals laser behandeling en logopedist afspraken gaat maken, of wordt dat wel duidelijk, vind het wel spannend hoor
Liefs Caitlyn
ik kon ook volgende maand bloed prikken, maar dan kon ik niet meteen bot onderzoek doen, vandaar dat ik er voor koos om het 3 december te doen zodat ik beide vliegen in 1 klap kon. Is het trouwens de bedoeling dat je 10:30 bij de balie van genderteam staat, of veel eerder? want ik meende dat je ook meteen voor dingen zoals laser behandeling en logopedist afspraken gaat maken, of wordt dat wel duidelijk, vind het wel spannend hoor
Liefs Caitlyn
-
diederique
Schandalig of niet.
Wat mij betreft felicitaties voor iedereen die groen licht heeft gekregen.
Het is in de Nederlandse ziekenhuizen een sport om belastende behandelingen die meerdere disciplines vergen zo kort mogelijk op elkaar en geintegreerd aan te bieden.
Ik vind de totale traject doorloop van intake>diagnostiek>endo/botscan>einde RLE> start wachttijd voor chirurgische behandeling verre van afgestemd en geintegreerd
Menig Mammapoli, Incontinentie/Bekkenbodemcentrum, Diabetisbehandeling, Kankercentra, Revalidatiebehandelingscenrtrum zou zich de naden uit haar jurk schamen voor een dergelijke ongeinegreerde slecht gepland behandeltraject.
Wat mij betreft felicitaties voor iedereen die groen licht heeft gekregen.
Het is in de Nederlandse ziekenhuizen een sport om belastende behandelingen die meerdere disciplines vergen zo kort mogelijk op elkaar en geintegreerd aan te bieden.
Ik vind de totale traject doorloop van intake>diagnostiek>endo/botscan>einde RLE> start wachttijd voor chirurgische behandeling verre van afgestemd en geintegreerd
Menig Mammapoli, Incontinentie/Bekkenbodemcentrum, Diabetisbehandeling, Kankercentra, Revalidatiebehandelingscenrtrum zou zich de naden uit haar jurk schamen voor een dergelijke ongeinegreerde slecht gepland behandeltraject.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Anon20180730
heb zelf de hele ´flow´ als normaal ervaren. Ook de afstemming met de andere afdelingen, zoals KNO tbv logopedie, botscan, gesprek met chirurg verliepen soepel. Overigens was de hrt reeds gestart en vond maanden daarna de botscan pas plaats. Ik vond dat geheel geen probleem. De genderpoli ook niet. Iedereen blij 
-
Emma
- Beheerder
Ik heb werkelijk geen idee... ik neem aan dat ze wel een brief sturen nog, om je er aan te herinneren dat je nuchter moet zijn. Dat hoef ik dan trouwens weer niet, gelukkig.Caitlyn schreef:Emma! dan komen wij elkaar tegen waarschijnlijk! ik heb op 3 december om 10:30 en 13:30..inderdaad een flinke tijd tussen. dus ik zit een half uur voor jou.
Liefs Caitlyn
Nee, ik had geen keuze meer. Maar ja, ik hoef er ook niet echt op te wachten.
Maar goed, laten we inderdaad er voor zorgen elkaar tegen te komen dan. Met zn tweeen wachten is toch leuker dan alleen
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Cait
helemaal mee eens
, ik blijf namelijk ook gewoon op het vu tussen 10:30 en 13:30..