Hee allemaal,
Voor degene die SRS hebben gehad vroeg ik me af hoevaak jullie nog dilateren en hoe lang jullie al post op zijn?
Ik ben zelf 15 maand post op en dilateer ongeveer 2, soms 3 keer per week. Op vakantie wel eens vaker overgeslagen.
Zijn er ook mensen die een correctie hebben gehad en hoe snel daarna zijn jullie weer begonnen met dilateren?
En wie gebruikt zoete amandelolie als glijmiddel? Moet je dat ook naspoelen na gebruik?
Post op dilateren
-
Alice
Re: Post op dilateren
Dilateerde tot dat ik het zat was, goed half jaar ofzo.doll89 schreef:Voor degene die SRS hebben gehad vroeg ik me af hoevaak jullie nog dilateren en hoe lang jullie al post op zijn?
Ik ben zelf 15 maand post op en dilateer ongeveer 2, soms 3 keer per week. Op vakantie wel eens vaker overgeslagen.
Zijn er ook mensen die een correctie hebben gehad en hoe snel daarna zijn jullie weer begonnen met dilateren?
En wie gebruikt zoete amandelolie als glijmiddel? Moet je dat ook naspoelen na gebruik?
Hoe lang is het nodig? Ligt natuurlijk aan je doelstellingen (diepte), chirurg die de operatie uitgevoerd heeft (verkleving).
Na een correctie, ligt geheel aan welke correctie gedaan werd.
Zoete amandellelie, als je niet te veel gebruikt neemt de huid het wel op. Zou je dit nog niet weten na 15 maanden dilateren?
Laatst gewijzigd door Alice op 16 okt 2014, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
doll89
okee thnx!Alice schreef:Dilateerde tot dat ik het zat was, goed half jaar ofzo.doll89 schreef:Voor degene die SRS hebben gehad vroeg ik me af hoevaak jullie nog dilateren en hoe lang jullie al post op zijn?
Hoe lang is het nodig? Ligt natuurlijk aan je doelstellingen (diepte), chirurg die de operatie uitgevoerd heeft (verkleving).
Na een correctie, licht geheel aan welke correctie gedaan werd.
Zoete amandellelie, als je niet te veel gebruikt neemt de huid het wel op. Zou je dit nog niet weten na 15 maanden dilateren?
heb het nooit gebruikt, de amandelolie, gebruik altijd glijmiddel van etos!
-
Joukje-Anna
Hai,
Ik ben 11 maanden post-op en ik dilateer om de twee a drie dagen, beetje afhankelijk van wat ik avonds te doen heb en hoe laat ik op bedje kruip, en het schijnt dat als je een vriendje hebt (ik niet dus) dat je de sex ook mag zien als dilateer actie maar goei, das niet aan de orde.
31 oktober moet ik naar Middelberg in Groningen, dan vraag ik hem wat zijn advies is en dan zie ik wel..
Ik gebruik overigens KY gel... daar had ik een wagonlading van ingeslagen voor de SRS dus... als dat op is moet ik maar ff zien wat ik doe...
Ik ben 11 maanden post-op en ik dilateer om de twee a drie dagen, beetje afhankelijk van wat ik avonds te doen heb en hoe laat ik op bedje kruip, en het schijnt dat als je een vriendje hebt (ik niet dus) dat je de sex ook mag zien als dilateer actie maar goei, das niet aan de orde.
31 oktober moet ik naar Middelberg in Groningen, dan vraag ik hem wat zijn advies is en dan zie ik wel..
Ik gebruik overigens KY gel... daar had ik een wagonlading van ingeslagen voor de SRS dus... als dat op is moet ik maar ff zien wat ik doe...
Leef nu, wie zeurt, laat ze...