Hormonen

Shana

Re: Hormonen

Bericht door Shana »

Remy schreef:Ik heb nu 5 weken androcur 50mg geslikt en ook de pleisters die na een dag al loslaten.
Voordat ik hiermee begon .werd ik enorm opgewonden om mij als vrouw voor te stellen. Als ik mijn borsten aanraakte
dan gingen er golven van genot eroor mijn lichaam heen. Mijn penis wordt al heel lang niet meerhard maar swelt
een beetje op. Dit komt doorde bloeddruk verlagers en de finateride om mijn haar weer te laten groeien.
maar nu na 5 weken androcur voel ik niks meer . Niks wind mij weer op . Mijn piemel en testikels zijn 50% gekrompen..
en ben nu 2 Weken gestopt met de androcur en wil weer graag een vrouw zijn. Maar met de androcur voel ik niks en
vraag mijzelf dan af waar ik mee bezig ben.
Ik neem aan dat je nog geen groen licht hebt van de vu? Denk ook niet dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegd als je met dit verhaal bij je psych aankomt.,

Men zegt wel eens dat er geen betere (zelf)diagnostiek is dan hormoongebruik. Als je je nu al afvraagt waar je mee bezig bent en dan ook nog om die reden dan wordt het misschien tijd om je af te vragen of je wel echt vrouw BENT (van binnen) of dat je het idee van vrouw worden gewoon opwindend vindt. Toen ik je bericht las gingen bij mij in ieder geval alle alarmbellen rinkelen.
Remy

Bericht door Remy »

Ja het allemaal niet zo simpel .ik heb wel groen licht van het vu .maar ik ben er zeker nog niet hellemaal uit.
voordat ik met de hormonen begon was ik zeker van mijn wens . Nu komen en gaan de twijfels.
ik wil nog wel door gaan een paar maanden en dan besliseen .ik wil later geen spijt krijgen dat ik te vroeg gestopt ben met het traject.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Je kan beter spijt krijgen dat je te vroeg bent gestopt met het traject, dan dat je spijt krijgt dat je te laat bent gestopt volgens mij.
Irene
Remy

Bericht door Remy »

Effecten van hormoon gebruik zijn toch omkeer baar .dat ik onvruchtbaar blijf is op mijn leeftijd niet van belang
ik heb al drie kinderen..
srs is natuurlijk wat lastiger .het zal niet zo maar weer terug groeien
Remy

Bericht door Remy »

Ik zal er in iedergaval nog heel veel over nadenken over jullie
respons . Bedankt
Irene_de_Vreede
Moderator

Bericht door Irene_de_Vreede »

Effecten van HRT zijn ook niet zomaar onomkeerbaar.
Irene
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Moeilijke vraag: hoe zit het met je seksualiteit? Een klasgenoot op de middelbare school had zijn kamer volgehangen met centerfolds uit de Playboy maar ik werd daar niet warm of koud van. Ik kon me ook werkelijk helemaal niets voorstellen bij een relatie met een man. Later had ik wel relaties met vrouwen en kwam ik een aardig eind maar om nou te zeggen dat het er allemaal vanaf droop... Inmiddels, na een half jaartje HRT is het laatste beetje seksuele opwinding bij de gedachte aan een vrouw echt helemaal weg. Dat wil alleen niet zeggen dat de opwinding weg is. Dit lijkt me niet de plek om uit de doeken te doen wat er zich dan in mijn hoofd afspeelt maar er is nog genoeg...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
leonie
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Bericht door leonie »

Remy schreef:Hebben jullie ook een advies voor de estradiol pleister . Want deze blijven niet zitten .

beste ,

als je pleisters niet blijven zitten , ga dan even langs de apotheek en koop OPSITE FLEXIFIX , dat is zelfklevende transparante film op rol - 10 cm x 1 meter , je knipt daar een stukje af , groter dan de pleister , en plakt deze gewoon over de pleister , en de pleister komt niet meer los , je moet wel zorgen dat je een droge en vetvrije huid hebt .
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

De pleister opplakken vóór je gaat douchen, op plaatsen waar de huid het minst hoeft te rekken. Dus bijvoorbeeld aan de zijkant van je dijbenen.
Of een ander merk proberen, gewoon aan je apotheek vragen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Remy

Bericht door Remy »

Hoi Emma
Leuk je ook even te horen
een paar van deze dames hebben me goed de wind van voren gegeven. .het is altijd goed om respons te
krijgen. Zet mij aan het denken. Ze zeggen het niet voor niets.