Lieve mensen, Ik ben toch wel benieuwd naar het volgende.
sinds ik nu sinds een paar dagen aan de hormonen zit ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe iedereen dat tot nu toe ervaren heeft vanaf het begin tot nu (als je ze gebruikt uiteraard).
Nou, ik weet dat het bij iedereen verscheeld maar ik ben toch benieuwd naar de ervaringen.
Wat viel op toen je het pas net gebruikte? en wanneer merkte je bij jezelf toch wel verschillen etc.
Zijn er ook speciale diëten die het bevorderen? ik noem maar wat
zijn er dingen waar je op bent gaan letten?
ik ben benieuwd,
hoe dan ook, ik ben iig behoorlijk vermoeid door de hormonen merk ik op dit moment.
- In de eerste 3 maanden wel redelijk zwaar qua emotioneel, maar leven ging prima door.
- In de eerste 3 maanden een zachtere huid en gevoelige tepels.
- In de eerste 3 tot 4 maanden 5 kilo aangekomen (van 60 naar 65)
- In September in 2 weken nog eens 5 kilo erbij (nu stabiel 70)
- Na 3 maanden emotioneel in het algemeen normaal, af en toe wat zwaarder, nog steeds af en toe down of in de dip (af en toe voor mij is 1 a 2 dagen in de week/2 weken)
- Nu bijna 11 maanden later van cup niks naar cup A (verschilt per persoon).
- Vooral vanaf de 6de maand meer verschillen in vetverdeling over het lichaam en gezicht (merkbaar = ik zag de verschil zelf duidelijk).
Goede tip, eet normaal, beweeg genoeg, snoep niet te veel (die 1 of 2 zakjes chips per week mogen heus wel).
Echter, je zal toch wel aankomen, ook omdat je lichaam meer vet opslaat, dus hoewel 10 kilo veel klinkt valt het mee, je billen worden voller, en je krijgt borsten en dat is ook gewicht, niet in paniek raken dus, probeer je gewicht vrij stabiel te behouden dus dat je niet door veel ongezond eten dik wordt, aankomen gebeurt sowieso maar dat betekend niet dat dit door ongezond eten komt, het komt door de hrt.
P.S. de eerste +/-4 maanden merk je niks groots en er gebeurt bijna niks, je huid wordt zachter en je penis zal ook vaker slap zijn, en voor de rest merk je het emotioneel het meest denk ik.
Ik merkte na een week of 3 dat mijn huid veel zuiverder en zachter Was. Ik had ineens veel minder puistjes. Nadat ik ook begon ket oestrogeen (ben gefaseerd aan de hormonen begonnen) had ik na een maand of twee een paar weken last van extreeeeeeem gevoelige tepels. Dat werd al snel weer minder naar een normaal niveau. Al zijn mijn tepels wel gevoeliger (op een prettige manier) dan voorheen.
De eerste maanden leken heel langzaam te gaan. Emotioneel geen gekke dingen, wel een stuk sneller moe. Na drie maanden begonnen mijn borsten voelbaar te groeien, na vier maanden ook zichtbaar. Emotioneel merkte ik niet heel veel nog, dat is langzaam opgebouwd. In de eerste vier maanden ben ik ook niet aangekomen.
Nu na ongeveer acht maanden ben ik twee kilo aangekomen, zijn mijn borsten tot een cup B gegroeid, begint mijn kont wat dikker te worden en beleef ik emotionele avonturen die ik nooit voor mogelijk had gehouden.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
De eerste maanden gebeurde er vrijwel niets (ik heb de hormonen langzaam opgebouwd) alleen de erecties namen af. Na een maand of 2-3 ontstonden de gevoelige tepels; na 6 maanden borst groei (nu na 4,5 jaar A/B). Ook nam mijn emotionele gevoel geleidelijk toe.
Heel veel verandering merk je eigenlijk pas als je er echt goed op let; zachtere huid en zo.
Na een tijd veranderd ook je vetverdeling en veranderen je gezichtscontouren; ronder. Ik denk dat dat bij mij na een jaar of wat echt zichtbaar werd.
Ik ben overigens in die 4,5 jaar 6-7 kilo afgevallen. Zit nu al een tijd rond de 63-65 stabile.