hallo allemaal,
ik wil mezelf graag meer informeren over metoidioplastiek , ik heb echt overal gesurfed maar kom eigenlijk niets meer te weten. Zijn er goeie chirurgen in Nederland die dit doen? En vanuit welk ziekenhuis opereren die. In tegenstrijd met een heleboel info op youtube en on the web, heb ik een clitoriale groei doorgemaakt van 4 cm sinds on T, de totale lengte van mijn clitoris is 5 cm. Zijn er meer van jullie die zoiets hebben meegemaakt en daarna dmv een metoidioplasty een redelijke minipenis hebben geconstrueerd?? Ik wil graag meer info, thankx voor alle hulp in deze.
Anu Alexander...ps heb inmiddels een geslaagde mastectomy en hysterectomy door Dr van Loenen in Slotervaar....grote aanrader!!
metoidioplasty informatie
-
anualexander
-
Anon20180501
Re: metoidioplasty informatie
Ik kan - uiteraard en sorry - geen info en ervaring hierover delen met je Anu Alexander maar wellicht is het beter dit onderwerp te verplaatsen naar het gedeelte "seksualiteit" vanwege de nogal expliciete terminologie...??
Gefeliciteerd...
x'jes en liefs
Daniéla
Gefeliciteerd...
x'jes en liefs
Daniéla
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Volgens mij past dit hier prima hoor, "seksualiteit" gaat over feesten en pillen heb ik van de week geleerd
Zo expliciet vind ik het trouwens niet, het gaat hier toch ook vaak over de vaginaplastiek?
Zo expliciet vind ik het trouwens niet, het gaat hier toch ook vaak over de vaginaplastiek?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Nathan90
De hysterectomy wordt in het Slotervaart gedaan door Dr Milo. Ere wie ere toekomt. 
Dat gezegd, er is weinig (online) informatie betreft de metaidoio betreft chirurgen. De Nederlandse jongens die deze operatie ondergaan zullen dit meestal/altijd via het genderteam van het VUMC Amsterdam (of UMC Groningen doen). In geval van het VU zal je dan waarschijnlijk bij Bouman of Buncamper terecht komen.
http://www.gendersurgeryamsterdam.nl/het-team/" target="_blank
Hoop voor je dat er nog iemand langskomt die 'm heeft gehad en meer weet. Want om het te laten doen buiten het VU om, zoals de mastectomie bij Dr van Loenen kan worden gedaan, heb ik nog nooit iemand over horen praten. Dus zou dat niet weten.
Dat gezegd, er is weinig (online) informatie betreft de metaidoio betreft chirurgen. De Nederlandse jongens die deze operatie ondergaan zullen dit meestal/altijd via het genderteam van het VUMC Amsterdam (of UMC Groningen doen). In geval van het VU zal je dan waarschijnlijk bij Bouman of Buncamper terecht komen.
http://www.gendersurgeryamsterdam.nl/het-team/" target="_blank
Hoop voor je dat er nog iemand langskomt die 'm heeft gehad en meer weet. Want om het te laten doen buiten het VU om, zoals de mastectomie bij Dr van Loenen kan worden gedaan, heb ik nog nooit iemand over horen praten. Dus zou dat niet weten.
-
Anon20180501
Hi Emma...
Ik weet niet of Anu Alexander er problemen mee heeft dat iedereen die mee kan lezen weet heeft van zijn intiemste afmetingen
of daar in de toekomst misschien spijt van zal krijgen...
x'jes en liefs
Daniéla
Ik weet niet of Anu Alexander er problemen mee heeft dat iedereen die mee kan lezen weet heeft van zijn intiemste afmetingen
of daar in de toekomst misschien spijt van zal krijgen...
x'jes en liefs
Daniéla
-
Samantha
Als je problemen hebt met een topic moet je daar ook niet op reageren, jouw gedrag bewijst alleen hoe arrogant je bent en dat iedereen naar jouw dans moet dansen.Emma schreef:Volgens mij past dit hier prima hoor, "seksualiteit" gaat over feesten en pillen heb ik van de week geleerd![]()
Dit moest ik even kwijt, zit al een tijdje dwars.
-
Anon20180501
Ik vind dit iets te hard gesteld Samantha omdat Emma het zegt met een knipoog en al had aangegeven dat ze zich er verder niet mee zou bemoeien omdat ze zich bewust was van haar andere manier van aankijken tegen seksualiteit...jouw gedrag bewijst alleen hoe arrogant je bent en dat iedereen naar jouw dans moet dansen.
Er zijn veel fijnere manieren en dingen om je over op te winden...
x'jes en liefs
Daniéla
-
Anon20190209
Volgens mij kan Emma ook voor zichzelf praten.... En dus reageren....
-
Anon20180501
Klopt en daar ben ik ook van overtuigd Cher, maar ik heb een nu eenmaal een belofte gedaan aan iemand dat ik het forum voor zolang het nodig zal zijn een beetje mee in het oog houd en daar waar nodig mijn zegje doe...
x'jes en liefs
Daniéla
x'jes en liefs
Daniéla
-
Veronica
Mee eensCher schreef:Volgens mij kan Emma ook voor zichzelf praten.... En dus reageren....
Daniéla schreef:Klopt en daar ben ik ook van overtuigd Cher, maar ik heb een nu eenmaal een belofte gedaan aan iemand dat ik het forum voor zolang het nodig zal zijn een beetje mee in het oog houd en daar waar nodig mijn zegje doe...
x'jes en liefs
Daniéla
Viel te verwachten, is alleen nooit op het forum bekend gemaakt, zoals altijd.
Zucht het heeft geen zin, wordt toch genegeerd...