Die kan ik ook aanbevelen, zelf hele goede ervaring mee.
Daarbuiten wil ik toch even kwijt dat ik zeker nog eens zou overwegen om naar een winkel te gaan (desnoods wat verder van huis). Ze zijn daar professioneel en discreet, en bij de meesten kun je op afspraak worden ontvangen zodat je in alle privacy kunt proberen.
Redenen hiervoor zijn er genoeg:
De kleuren zijn vaak moeilijk in te schatten online, en kunnen als je het haarwerk ontvangt enorm tegenvallen. Of het blijkt ineens niet zo goed te passen bij de huidkleur van je gezicht.
Het model staat op de website vaak goed bij de persoon die het draagt voor de foto, maar dat wil niet zeggen dat die jou ook goed staat. Een goed model is heel afhankelijk van de vorm van jouw gezicht, en daar kan een professional je zeker goed bij helpen. Ik weet nog goed toen ik de eerste keer ergens langs ging, dat de pruik die ze mij aanraadden meteen een schot in de roos was!
De belangrijkste reden is nog wel de pasvorm. Universele maten zijn zelden helemaal goed. Bij sporadisch gebruik weinig hinder, bij voltijds dragen wil je toch dat het ten alle tijde comfortabel zit. Een professional weet precies hoe zij/hij jouw hoofd moet opmeten, en kan een kap op maat laten maken.